okna z PCV

Wyświetlono wiadomości znalezione dla hasła: okna z PCV




Temat: Jakie okna - palstik, czy drewno ?
Wspólczesne okna drewniane trzeba tak samo konserwować jak stare okna
drewniane.Drewno 100 lat temu i dzisiaj jest takie samo,jedyna zmiana to to,że
dzisiaj okna robi sie z drewna klejonego co powoduje ,że okna sie nie
wypaczają.Powłoki lakiernicze jednak stale narażone na działanie wilgoci
ulegają degradacji tak ,czy owak.Okna drewniane sa ładne,tak samo jak ładne sa
okna z PCV.Nie są zdrowsze i lepsze od okien PCV.Biorąc pod uwagę otaczający
nas świat to wszystko wkoło jest z PCV,wnetrza aut,wyposażenie naszych domów.I
dobrze bo PCV to tworzywo z którego wykonane są wszystkie nosniki krwi w
szpitalach i okna w klinikach alegricznych .Najwiekszym nieporozumieniem jest
opinia na temat spalania okien PCV.Otórz w wielu przypadkach okna PCV ratowały
ludzi w czasie pożaru.W wysokich temperaturach okna te nie pala sie, tylko
topią,i wypadając otwieraja drogę ewakuacji.Dzisiejsze okna PCV w wysokiej
temperaturze nie wydzielaja żadnych środków trujących,to nie te czasy.Porządne
okna PCV nie są droższe od drewnianychWszystkie nowoczesne okna ,czy to PCV,czy
drewniane obniżają koszty ogrzewania,dzięki nisko emisyjnej szybie.Biorąc pod
uwagę powierzchnię ramy okna do całkowitej powierzchni okna w wiekszosći
wypadków całkowicie wystarczaja okna trzykomorowe.Przy prawidłowym montażu nie
tworza sie żadne mostki powietrzne/,nie cieplne tylko powietrzne,bo mostki
cieplne ,to akurat dobrze.W swoim domu zamontowałem okna trzykomorowe PCV i
koszt ogrzewanaia obniżył się o 30 %.Wybór należy do klienta.Okna drewniane też
są dobre,ale przy wyborze powinno sie wiedzieć co w trawie piszczy.
zoni-system@gazeta.pl
tel 501-602-377





Temat: Farba do okien z PCV
Farba do okien z PCV
Widział ktoś kiedyś jakąś dobrą farbę do malowania okien z PCV? Np. gdyby
znudziły mi się moje białe okna z PCV, i chciałbym je sobie przemalować z
zewnątrz na inny kolor, to czy są takie farby, które nie będą odpadać płatami
po roku, dwóch?






Temat: Okna PCV -prośba o Wasze opinie i porady
Okna PCV -prośba o Wasze opinie i porady
Będę wymieniał okna na PCV. Po tym jak popatrzyłem na naszym rynku usług chyba
bedzie to wybór między systemem VEKA robionym prze Plast System, a Thyssen
robionym przez Budvar (przedstawicielstwo na Wałowej, gdyż oni sa na liście
Budvaru, a pozostałe dwie firmy montazowe nie).Nie znam się za bardzo na tych
systemach, lecz firmy wydaja się solidne i trwałe na rynku. Korzystniej z
gwarancją jest u Budvara (okucia ROTO z gwarancją 10 lat, na okno 10 lat
gwarancji, 5 lat na szyby, rok na klamkę) niz Plast System (3 lata na szyby i
7 lat na "resztę" jak mi powiedziano). Okna to raz, a ekipa montazowa to
dwa.Zła ekipa i zły montaż to i dobre okno diabli wezma. Jakie macie
doświadczenia? Której firmie można zaufać?
Wiem, że z terminami i wszystkich jest licho, nie dotrzymuja, a więc sytuacja
jest mniej więcej ta sama.
Stryjeks jest za drogi, no Może jeszcze Thermplast wchodzi w gre, lecz tam tez
drożej jest.
Nie wiem czy to wazne, lecz jedno okno jest od strony południowej - a więc
silnie nasłonecznione, a drugie w kuchni. Okna standardowe - blok.
podziękowania za ew. rady.



Temat: okna pcv czy drewniane?
okna pcv czy drewniane?
chce wymienic okna - chcialam drewniane, ale one podobno sa duzo drozsze od
pcv, a ponoc okna z pcv teraz mozna kupic naprwde dobre - ze szczelinami
wentylacyjnymi jakimis na przyklad.
bede wdzieczna za podzielenie sie swoimi doswiadczeniami?
i jakich firm okna warto kupowac - zarowno drewniane jak i pcv (w wwie)?
czy mozna liczyc na gwarancje?
pozdrawiam,
ola




Temat: Wymieniam okna- na PCV czy drewniane
Wymieniam okna- na PCV czy drewniane
Mieszkam w bloku. Mam zamiar wymienić stare okna drewniane. Nie wiem czy na
PCV czy na drewniane. Przychylam sie do PCv , tylko jest ich taki wybór ze
nie wiem której firmy wybrać . Czy wewnątrz wzmocnione profilem stalowym
zamkniętym czy nie pełnym. Moze ktoś ma dłuższe doswiadczenie - paroletnie.
Jak spisuja sie okna PCV po paru, lub parunastu latach. Wazna była by taka
informacja. Dzięki.



Temat: Co najpier - Okna z PCV czy tynki wewnętrzne????
Co najpier - Okna z PCV czy tynki wewnętrzne????
Witam, buduje dom i stanełem przed faktem iż musze kupić okna i wytynkować w
wewnątrz domu. Co najpierw, tynki wewn a potem okna z PCV czy na odwrot.
Zdania ludzi są podzielone, więc może ktoś kto wie, odpowie mi na te pytanie.

z gory dzieki



Temat: OKNA PCV WE WROCŁAWIU
OKNA PCV WE WROCŁAWIU
Zamierzam wymienić okna na PCV. Czy ktoś z Państwa moze mi polecić jakąś
solidną firmę z przystępnymi cenami:-) we Wrocławiu.
Zastanawiam sie także jak sprawdzają się te kolorowe rolety przymocoane
do okna wewnątrz mieszkania czy są funcjonalne i czy się nie psują?
Bedę wdzięczna za każdą poradę:-)
Pozdrawiam
Ania Z Wrocławia




Temat: Okna z PCV. Proszę o opinie
Okna z PCV. Proszę o opinie
Pytanie kieruję do osób, które mają nowe okna PCV.

Chodzi o to, żebyście napisały, jak się je użytkuje. Czy są z nimi jakieś
problemy? Czy wymagają odpowiedniej pielęgnacji? Na co zwrócić uwagę przy
zakupie? Jakie mają wady i zalety ??

Słyszałam na przykład, że zbyt szczelne okna mogą powodować nadmierną wilgoć w
domu i pleśń.

Czekam na komentarze.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam serdecznie :)



Temat: Okna z PCV (z okleiną czy białe)
Okna z PCV (z okleiną czy białe)
Mam zamiar do swojego nowego domu wstawić okna z PCV.
Chciałabym kupić okna z okleiną jednostronną w kolorze złotego dębu, niewiem
tylko czy ten zakup okaże się dobrą inwestycją, gdyż jak wiadomo słonće
bardziej przygrzewa do ciemniejszego koloru (czy z czasem mi się nie wypaczą).
A co do białych sądzę że z czasem mogą na nich powstawać trudne do usunięcia
zacieki. Proszę o opinię.



Temat: okna pcv.........
okna pcv.........
mamy w planach wymiane okien starałam się dowiedzieć czegoś wiecej tzn. jakie
okna czy pcv czy inne , na co zwracać uwagę przy zakupie i mam wrażenie że im
więcej dzwonie i rozmawiam tym mniej wiem i coraz bardziej jestem
skołowana .PODPOWIEDZCIE MI COŚ JAK WYBRAĆ I JAKĄ FIRMĘ narazie nie chcę wam
sugerować podpowiedzi ale mam już firmę faworyta JEDNAK CHCE BYĆ PEWNA WIEC
POTRZEBUJĘ POMOCY !!!



Temat: Okna PCV-porada
Okna PCV-porada
Zamierzam wymienić okna na PCV w mieszkaniu.Na co powinnam zwrócić uwagę przy
wyborze,żeby się nie zacinały,nie zażółkły,nie spowodowały zagrzybienia
mieszkania.Jeśli ktoś zechce mi pomóc za każdą radę i sugestię będę bardzo
wdzięczna,bo jest to dla mnie spory wydatek.Chciałabym wybrać jak najlepiej,a
jestem zupełnie zielona w tej dziedzinie



Temat: Okna PCV we Wrocławiu
Okna PCV we Wrocławiu
Zamierzam w najbliższym czasie wymienić okna na PCV, czy ktoś z Państwa może
polecić solidną i w rozsądnych cenach:-) firmę we Wrocławiu.
Zastanawiam się jaki rodzaj żaluzji wybrać, czy może orientują się Państwo
jak sprawdzają się materiałowe żaluzje zamontowane przy wewnętrznej szybie.
Z góry dzięuję za rady.
Pozdrawiam
Ani a z Wrocławia



Temat: Okna drewniane czy PCV??
miałem podobny dylemat i zdecydowałe się jednak na okna z pcv bo obojętnie jakie
drewniane byś kupił trzeba je co jakiś czas malować, a tego chciałem uniknąć,
wybrałem okna pcv z firmy arex z wolsztyna na profilu rechau i nie żałuję tej
decyzji. a co do okien drewnianych to jest jedna najważniejsza zasada: nie ma
tanich dobrych drewnianych okien. widziałem od urzędowskiego ale ceny kosmos,
poza tym sposób wykonania mają bardzo ciekawy - z małych klapeczek sklejone są
całe profile co zapobiega wypaczaniu się profila.



Temat: Gdzie kupić dobre i tanie okna ?
S'Kubana napisała:

> Właśnie na plastikowych oknach bardziej widać upływ czasu ... no i właśnie,
nie można ich malować ... Po 10 latach trzeba zmienić :(

ogólnie masz rację. takie materiały jak naturalne drewno, czy naturalna skóra
ładnie się starzeją, a tworzywa sztuczne nie. natomiast w szczegółach, to
widziałem po 20 latach w bardzo dobrym stanie porządnej firmy okna pcv bez
malowania. jednak przyznaję, że dobre i dobrze konserwowane okna drewniane
funkcjonują w niektórych domach od 1900 roku. okna drewniane w pałacu kultury i
nauki oraz w domu partii wytrzymają zapewne wielokrotnie dłużej niż jakby były
z pvc.

ps. okna z pcv też się maluje.




Temat: Okna z PCV - jakie kupić???
Okna z PCV - jakie kupić???
Muszę wymienić okna. Jakich firm PCV polecacie? Być może ktoś z Was ma dobre
lub złe doświadczenia z firmami produkującymi takie okna. Wymiana dotyczy
domku jednorodzinnego w dość cichej okolicy. Nie stać mnie na super drogi
zakup, ale z drugiej strony nie chcę kupować byle jakiej tanizny - bo wiadomo
zakup przecież na lata.. Z góry dziękuję za porady.Mariella :-)



Temat: co grozi za nieposluchanie zalecen konserwatora?
Gość portalu: Azia napisał(a):

> Okna plastikowe sa moim zdaniem tandetne i widac to na kilometr. Bo o innych
> wzgledach nie wspomne.

Wspomnij proszę.

> Nie wiem o jakie okna chodzi, ale przy ok. 4 oknach to mit, ze drewniane sa
>drozsze. Sprawdzalam.

Repliki starych okien skrzynkowych z ozdobami przekraczają wielokrotnie cenę
okna z PCV.

> jezeli budynek jest w tak fatalnym stanie, to proponuje sie z niego
wyprowadzic

A może konserwator zabytków powinien zadbać o stan buynku i gdy ten ulega
degradacji powinien dołożyć się do remontu.Przecież zabytek jest dobrem kultury
narodowej.
>
> i zamieszkac w bloku, gdzie mozna wprawiac okna z PCV, ktore zreszta po kilku
> latach beda sie kwalifikowaly do wymiany.

Chyba oszalałe/aś




Temat: OKNA pcv poradzcie
Jest tyle firm montujących i zajmujących się sprzedażą okien, że pytanie mnie
troszkę zdziwiło. Bo zatrzęsieniie tego na naszym rynku. Na jednej ulicy, w
małej miejscoowości znam aż 4. A w większych miastach też do wyboru i koloru.
Więc skąd ten problem. Popytaj sąsiadów, może mieli ostatnio montowane nowe
okna z pcv. Są w porządku, okna, oczywiście, bo takowe mam.




Temat: jakie wybrac okna z PCV
jakie wybrac okna z PCV
witam,
zamierzam wymienic okna w domu i nie wiem jakie wybrac. znajomy poleca Drutex
bo on zamontowal i jest zadowolony ale ja sie nie znam i wolalbym poczytac
jakies porady. czy ktos wymienial niedawno okna i moze cos polecic albo
odradzic? no i montaz,, jakiej firmie zlecic, jestem z krakowa




Temat: Wywietrznik higrosterowalny
Brak nawiewników przy szczelnych oknach niesie za sobą jeszcze jedno duże
zagrożenie.
W przypadku gdy okna nie są rozszczelnione (a mało kto ma rozszczelnione okna
cały czas) może nastąpić zjawisko tzw. "cofki" z kanałów wentylacyjnych.
Spowodowane jest to tym, że układ wentylacyjny musi się bilansować tzn. ilość
usuwanego powietrza ZAWSZE będzie równa ilości powietrza nawiewanego. Przy
zamnkniętych oknach powstaje taka sytuacja, że jedna kratka wentylacji
gawitacyjnej usuwa powietrze, które dostaje się do mieszkania inną kratką np.
powietrze usuwane jest w łazience, a dostaje się w kuchni!!!
Co znajduje się w kanałach wentylacji grawitacyjnej (którymi płynie ciepłe i
wilgotne powietrze...) nie muszę chyba mówić (zarodniki pleśni itp.).
Jest to jedna z przyczyn, dzięki której (po rozpowszechnieniu się szczelnych
okien z PCV) rośnie nam społeczeństwo alergików.

Nie twierdze, że okna z PCV są złe - powiem więcej są BARDZO DOBRE ale nie
należy zapominać o wentylacji!




Temat: okna z pcv
okna z pcv
witam kochani pomóżcie proszę - w zeszłym roku kupiliśmy mieszkanko i jakoś
przebiedowaliśmy zimę ze starymi oknami. mieszkanie jest super ponad 70 m2,
fajnie ustawne i cena była przystępna ale te okna!!! w kilku drzwiczkach nie
ma klamek, w kuchni jedna część wspaniałomyślnie zaklejona przez
wcześniejszego właściciela a przeciągi takie że szok. jest dopiero wrzesień a
w domu tak zimno, że mój synek już zdążył zachorować (1,5 roczku)doradźcie
jeśli wymienialiście okna na co zwrócić uwagę tak aby były trwałe i solidne
(ilu komorowe wybrać)czy okleina nie zdziera się? nie stać mnie na kupienie
bubla a sami wiecie ile jest ofert na rynku a może ktoś z was jest z okolic
sosnowca i miał do czynienia z solidną firmą w okolicy poradźcie bratkowie
papa




Temat: Okna PCV
ODRADZAM okna z PCV !!!!
Odżałuj więcej pieniędzy i wymień na nowoczesne DREWNIANE.
Po kilku latach uzytkowania moje okna zrobiły się nieszczelne.
Nie wiem czy to się da naprawić ?
Poza tym latem ramy się nagrzewają i jest w domu bardzo gorąco,
a zimą ramy są zimne i ciągnie od nich chłód.
Drewno zdecydowanie lepsze, nie wiem czemu tak wszyscy
kiedyś zachłysnęliśmy się takimi oknami?



Temat: Parapety drewniane, a okna z PCV
Parapety drewniane, a okna z PCV
Co myslicie o tym połaczeniu. Bardzo podobaja mi się drwnine parapety ale wiem
że z tymi oknami sa problemy np. na oknach z PCV zbierać może się i skraplać
woda itp Obawiam się więc ze szybko zawilgocą się i zniszczą. Co o tym
myślicie,a może macie jakieś doświadczenia, podzielcie się.



Temat: Jakie okna wybrac - aluplast,veka,termoplast,KBE?
Osobiście posiadam okna z profili Veka, chociaż KBE są oknami również
dobrymi,jeśli mogę doradzić to jednak proponuję okna z drewna klejonego,
wstawiłam okna z pcv wbrew własnym przekonaniom, z uwagi na wygodę w ich
użytkowaniu, malowanie odwieczny problem. W opinii mojej nie ma okien z
profili pcv, które po pewnym okresie użytkowania nie zaczną szarzeć i zmieniać
kolor, pomimo dbałości aby stosować do ich mycia bardzo łagodne a nie agresywne
preparaty. Poza tym należy rozważyć względy zdrowotne, zauważyłam iż od momentu
jak wymieniłam okna drewniane na profile pcv w moim domu zaczęły marnieć
rośliny ozdobne, myślę że wpływ na to ma zastosowanie w tych oknach stopów
metali, które chyba nie są obojętne dla człowieka. Proponuję przemyśleć okna
drewniane czy pcv, koszt myślę że nie będzie dużo większy okien drewnianych
klejonych. Ja już poważnie zastanawiam się nad wymianą. Pierwsze okno
wymieniłam 8 lat temu a pozostałe 6 i mogę stwierdzić iż na dzień dzisiejszy
powstały na ramiakach okiennych ślady, których nie można zmyć. Są to wżery z
sadzy, spalin itp.



Temat: Wyższość (?!) okien drewnianych nad plastikowymi
Kilka obiektywnych faktów:

Drewno pracuje - w zimie kurczy się w lecie rozpręża. Czyli zimą okna drewniane
są mniej szczelne niż latem.
Drewno musisz co kilka lat konserwować - każda następna warstwa farby, czy
lakieru powoduje zmianę grubości. Chyba że zdzierasz co 5-6 lat starą powłokę -
powodzenia.
Drewno paczy się. I jest to proces nieodwracalny.
Jak kupujesz okna drewniane, to z reguły są pomalowane na biało. I tu
zdziwienie - okna drewniane nie malowane są droższe. Spytałem się producenta
dlaczego, bo te nie malowane trzeba wykonać z drewna bezsęcznego, bez spękań
itp, itd, a malowane - zaszpachluje się, pomaluje i nic nie widać.
Porównanie cenowe plastik-drewno. Mniej więcej taki sam koszt. Tylko z jakiego
drewna robi się takie okna? Sosna, świerk. Jakiej jakości jest takie drewno?
Czy widział ktoś okna dębowe, jesionowe, bukowe? Ile kosztują?

W razie pożaru okna drewniane zapalą się niemal jako pierwsze, plastikowe jako
ostatnie.

Co do "chemii" i "szkodliwości". Z czego robi się większość szpitalno-
leczniczych urządzeń (rurki do kroplówki, sondy itp). Z PCV.
Ostatnio wymieniali u mojej mamy okna na pcv. Stare ościeżnice wywiozłem na
działke, by spalić w kominku. Aż sąsiedzi się zlecieli, czym ja palę, bo
śmierdzi jak w lakierni.




Temat: okna- mój problem
Okno w kolorze czarnym będzie się mocniej nagrzewało od okien jasnych. Dla
drewna to bez różnicy a dla PCV już nie. Nie mieszkasz za kołem polarnym -
słońce świeci i grzeje cały rok, zadaszenie nie gra tu większej roli. O
wyższości (czyt. szlachetności) drewna nad PCV nie będę wspominał. Podobnie z
konstrukcją - okna z PCV to jednak klasa niżej. Wymyślne profile i rdzenie,
których trwałość jest - jak na razie - terminem umownym nie wytrzymują
konkurencji z litym drewnem, pod każdym względem.
Zastanawia mnie to "barwienie na zamówienie" tych z PCV - jeżeli mowa o
pomalowaniu, to tym bardziej nie ma o czym gadać.



Temat: Okna drewniane - fakty i mity
W 1992 r wstawiłem okna z PCV. Wydają się niezniszczalne!
Wiem, wiem, ekolodzy zaraz podniosą raban, że plastik itd, ale ja od 14 lat nie
wiem, co to malowanie okien! I proszę mi nie mówić, że z drewnianymi by było
tak samo, bo nasłuchałem się trochę od znajomych którzy mają drewniane…
Dodatkowo, jakieś 5-6 lat temu, zamówiłem w tej samej firmie wymianę szyb na
nowe „k=1,1” zamiast starych „zwykłych” szyb. Przy okazji, za opłatą
(kilkanaście złotych za okno), fachowcy przesmarowali okucia, Jak po tej
wymianie umyliśmy okna, to słowo daję, że wyglądały jak nowe.
Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że chyba jedyne co bym zmienił, to kolor –
biały się trochę opatrzył. Ale nie uwiera mnie to tak bardzo.
I żeby nie było, że lubię „ersatz” – podłogi i drzwi w domu mam "prawdziwe",
drewniane. Jednak okna, to moim zdaniem, co innego – najważniejsza jest wygoda.
Pzdr.
User




Temat: Poszukuje solidnych okien.
Witam
Ciężko coś doradzić . Nic nie mówisz o preferencjach. Okna drewniane czy z PCV?
Zajmuję się sprzedażą i montażem okien od dawna i osobiście wolę okna z PCV.
Trwałe , łatwe w konserwacji , nie wymagają malowania no i ta cena :-)
Z przyjemnością dokonam wyceny okien.
Działamy na rynku Warszawskim i okolic.
termoplast@gazeta.pl
0 22 781 61 30
Czynne od poniedziałku do piątku 9-17.



Temat: jak wyegzekwować reklamację okna
jak wyegzekwować reklamację okna
Okna pcv wstawiane latem, w jednym nie trzyma górny zaczep (tj. nie przestawia
się z pozycji "okno uchylone, zaczep schowany" do "okno zamknięte, zaczep
dociska je górą do futryny"). Firma, która wstawiała okna i dała gwarancję na
nie i na okucia, uchyla się od jej realizacji - obiecuje że przyjedzie i nie
przyjeżdża, nie odbiera telefonów.
Co mogę zrobić, jeśli firma nie chce dokonać naprawy gwarancyjnej? Jak ją do
tego zmusić?



Temat: Apel do Schetyny w sprawie ratowania fasad
proszę oprzejmie kamienica Sienkiewicza, plac Inwalidów, Pomorska
jest zabytkowa. Jak się przyjrzysz to niektóre okna nie mają
lufcików- Bo zgniły i wiatr urwał. Wieć mozna wymienić okna na PCV
bezpiecznie ale NIELEGALNIE. Bo prosba o zezwolenie nwa wymianę
skutkuje takim tekstem
"dopuszcza się mozliwość wymiany pod warunkiem powtórzenia materiału
konstriukcji -skrzynkowe-podwójne- wymiarów i oprofilowania nalezy
zachować oryginalne okucia i klamki itp itd Za cenę jednego okna
mozna by w nie wyposażyć mały domek. więc okna albo spadaja na
przechodniów albo są nielegalne - tak w całym Krakowie. Rozumiem
jeśli to sa okna w Sukiennicach czy na Wawelu...



Temat: Co zrobić z blokowiskami?
Mam mieszknie w wielkiej plycie na jednym z Poznanskich osieli. Blok jest
ocieplony ( 3 warstwy), ladnie pomalowany, mam wymienione okna na PCV,
zmienilem (podczas remontu) instalacje elektryczna, gazowa (z licznikeim
wlacznie) i wodna. Z okna mam widok na piekne drzewa - nawat ci ktorzy maja
okna na 2 strone bloku maja bardzo duzo zieleni. W nowym budownictwie nie jest
to juz tak powszechne, poniewaz sasiedzi zagladaja sobie do okien. Minusem jest
brak balkonu i fakt ze okna sa tylko na jedna strone. Szczerze mowiac nie
narzekem - zwlaszcza gdy obserwuje nowo powstajace budynki zastanawiam sie jak
dlugo postoja.



Temat: Nowe okna
Nowe okna
Planuję w najbliższym czasie wymianę okien. Zamierzam wstawić okna z PCV. Czy
ktoś zna wypróbowaną i niezbyt drogą firmę, do której warto się udać. Szkoda
mi czasu na samodzielne przedzieranie się przez gąszcz ofert dostępnych na
rynku.
Z góry dzięki




Temat: Zdrowy dom
Zdrowy dom
a okna z PCV ??? Nigdy nie zapomnę plakatu w siedzibie sanepidu: PCV zabija! i
trupia czaszka na rysunku. No ale kiedyś ktoś za odpowiednia opłata przepchnął
PCV do akceptacji i tak zostało. Tymczasem to bardzo trojąca substancja. Do
powietrza ulatnia się z takich okien trucizna, przez wiele lat...



Temat: misiani okno na świat II
jeszcze z gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33209,88238.html
:
Specjalne jednoramowe trójszybowe uchylno-rozwierane okna mają zapobiec stratom
cieplnym. Nie warto oszczędzać na oknach. Jeśli rzeczywiście są dobre,
inwestycja zwróci się po kilku latach w postaci niższych rachunków za prąd i
ogrzewanie. Zainstalowałem okna o typowych wymiarach w drewnianej ramie,
produkowane przez Stolimpex-Wołomin. Naprawdę sprawdzają się. Niedawno
dowiedziałem się jednak o firmie, która produkuje w tej samej cenie okna z PCV
na zamówienie. Można więc, projektując dom, puścić wodze fantazji, nie ponosząc
przy tym większych kosztów.




Temat: Elastyczny materiał uszczelniający... pomóżcie!!
Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś - rozeschło się drewno do
którego jest zamontowane okno (razem z ramą). Okno jest nietypowe,
znajduje się na poddaszu więc deweloper poradził sobie wstawiając w
więźbę dachową konstrukcję z drewna, do niego przymocował okna (z
PCV) a przestrzeń pomiędzy drewnianą konstrukcją a oknem zalepił
właśnie jakąś masą uszczelniającą, która nie dość że tak jakby
wyschła i powstały w niej pęknięcia to dodatkowo powstały szpary na
łączeniu okno - masa. Dzięki za wszystkie rady. Zaraz poszperam w
necie w poszukiwaniu tych produktów które mi poradziliście.



Temat: Okna do reklamacji?
Okna do reklamacji?
Zamówiłam okna z PCV, przyjechał fachowiec, wymierzył, stwierdził, że są
nietypowe-droższe. Po zamontowaniu okazało się, że fachowiec źle zmierzył-4cm
za krótkie są drzwi balkonowe-teraz mam próg, którego nie chciałam i nie
zamawiałam.
Mimo, że okna są nietypowe ich wymiar jest za mały. Czy mam prawo żądać
obniżenia ceny drzwi balkonowych i zapłacić za nie jak za standardowe?
Bardzo proszę o wypowiedź, czy są na to jakieś przepisy prawne? Czy jest
jakiś ekspert, który może ocenić pracę fachowca?
Ps.Zmówiłam w firmie OSKAR z Mińska Mazowieckiego. Nie dotrzymali jeszcze
żadnego terminu!!!



Temat: Konserwator zabytków broni okien w sieci
Konserwator zabytków broni okien w sieci
Redaktora Malkowskiego zapraszam na spacer po centrum Chorzowa. KAZDA wyremontowana kamienica, posiada okna z PCV. Nic dziwnego skoro wiekszosc remontow kamienic w miescie wykonuje firma produkujaca takie okna. To jest po prostu skandal i wstyd dla miasta.




Temat: co grozi za nieposluchanie zalecen konserwatora?
Pozwole sobie wyrazic moja opinie na temat zalecen konserwatora.
Okna plastikowe sa moim zdaniem tandetne i widac to na kilometr. Bo o innych
wzgledach nie wspomne. Do tego wstawianie ich do budynku pod opieka
konserwatora to jak dla mnie przestepstwo. Wiekszosc pieknych i starych
budynkow chocby na Starej Pradze w warszawie gdzie pomieszkuje jest zrujnowana
przez samowolke budowlana.
Kazdy wstawia takie okna jak chce, w ukladzie dowolnym, co degraduje wartosc
budynkow i jak dla mnie jest cecha wybitnej degrengolady Polakow. Nie wiem o
jakie okna chodzi, ale przy ok. 4 oknach to mit, ze drewniane sa drozsze.
Sprawdzalam.
jezeli budynek jest w tak fatalnym stanie, to proponuje sie z niego wyprowadzic
i zamieszkac w bloku, gdzie mozna wprawiac okna z PCV, ktore zreszta po kilku
latach beda sie kwalifikowaly do wymiany.
Zycze podjecia dobrej decyzji.




Temat: zimne okna -pomocy
A skrapla się na nich wilgoć od wewnątrz
Tam gdzie skrapla się wilgoć będą największe przemarzania od zewnątrz. U nas
były narożne okna z PCV 0 i na styku dwóch ram okiennych był taki pusty w śrdku
plastikowy słupek - pierwszą zimę po wprowadzeniu się do mieszkania - ze słupka
na parapet przy ujemnej temperaturze na zewnątrz dosłownie lała się woda i
pleśniała na parapecie jeśli się jej szybko nie wytarło (różnica temperatur
powodowała pocenie się - rosienie - tego słupka). Ale Bogu dzięki mieszkanie
miało 3 letnią rękojmie i na wiosnę wpuścili w ten plastikowy słupek piankę
(nawiercili małe otwory od zewnątrz wsunęli rurki i pistoletami śmignęli piankę
po czym wszystko elegancko zaczopkowali koreczkami) wsztstkie okna narożne w
naszym budynku tak poprawili i jest od tamtego momentu spokój.
Nic nie przemarza i nic się nie skrapla
Mamy wymuszoną wentylację mechaniczną więc to nie był problem nadmiaru wilgoci
w mieszkaniu (a okna mają nawiewniki) a problem różnicy temperatur - złej
izolacji cieplnej tego słupka.



Temat: Starość....
Starość....
Czeka nas, no może nie wszystkich.
Dziś jeszcze sie nie boję, jeszcze mam trochę czasu - choć to szybko minie.
Kiedyś martwiło mnie, że nie mam dzieci i mieć nie będę.
To nie rozwiązuje problemu.

Z okien na drugim piętrze znikły firany, pojawiły się okna z PCV. Znikła z
kuchennego okna twarz pani Marii spod 126. Dzwonię i pytam, zmarła?, nie,
córka oddała ją do domu starców, a mieszkanie sprzedała.....

Już mogę spokojnie czekać na starość, a że bez dzieci? może to i lepiej....




Temat: Spór o nowa posadzkę w kościele św. Katarzyny
Spór o nowa posadzkę w kościele św. Katarzyny
Dziwię się, że jeden człowiek może decydować o tak ważnych sprawach nie
uwzględniając głosu "z zewnątrz".to wszystko jest uznaniowe a jeśli uznaniowe to
już krótka droga do korupcji.Ja znam inną sprawę.Każdy kto w Rynku, Rwańskiej
miał kasę pozmieniał sobie stare zbutwiałe okna na PCV.Mój znajomy chciał mieć
wszytko wporzo i wystąpił do Figla z zapytaniem.A ten odpowiedział mu, że
KATEGORYCZNIE NIE WYRAŻA ZGODY NA PCV TYLKO NA DREWNIANE.A więc co z tymi
osobami, które pozakładały PCV?



Temat: Problemy z oknami PCV
Problemy z oknami PCV
kilka lat temu firma zamontowała w domu okna z PCV. Problem polega na tym,
że w każdą zimę potworne ilości wody skraplają się po wewnętrznej stronie
tzn od strony mieszkania. Między szybami jest sucho! Pytałem się już wielu
osób i nikt nie potrafi mi powiedzieć jak temu zaradzić! Mieszkam w bloku na
4 piętrze. Czy może mnie ktoś pomóc. Będę szczerze zobowiązany!



Temat: Czym usunąć - Pomocy
Czym usunąć - Pomocy
Partacze przykleili na pionowych framugach okna z PCV obrzydliwą listwę z
plastiku której zadaniem (w zamyśle) było przytrzymywanie rolety w przypadku
jej opuszczenia i jednoczesnego uchylenia okna od góry.Wygladało to tak
koszmarnie że zerwałem listwy ale zostały klejące się pionowe resztki wąskiej
(ok 5 mm)przeźroczystej taśmy na której te plastiki się trzymały.Próbowałem
czystym spirytusem który niby rozpuszcza tę taśmę i klej ale to wszystko się
maże i wygląda strasznie.Czy ktoś wie czym to usunąć.HELP. Dodam że okna
białe.



Temat: Okna niezgody - historyczna pamiątka czy wygoda
Ale tu nie chodzi o modę. Okna z PCV dobrze zamontowane zatrzymują więcej ciepła, są wygodniejsze i służą przez wiele lat. Nie zmienia to jednak faktu, że chyba można było zamówić do tej kamienicy normalne okna, które byłyby stylizowane na zabytkowe, co by pasowało do historycznego wyglądu kamienicy.



Temat: OKNA / ŻALUZJE = LINKI
KRM STUDIO POZNAŃ ul. KARGOWSKA 3 tel. 0 616620216
Witam. Jeśli chodzi o rolety, żaluzje w Poznaniu zdecydowanie
polecam firmę KRM! Zamówiłam u nich roletk na okna z PCV i na okna
dachowe! Wywiązali się znakomicie, na czas i bardzo dokładnie! Ceny
nie za wysokie, bardzo miła obsługa! Polecam Marysia

www.krm.pl lub www.karnisz.eu



Temat: Wielka płyta wytrzyma jeszcze wiele lat
Widzisz i nie grzmisz ...
... budynek o konstrukcji ...O KONSTRUUUUKCJIIIII !!! żelbetowej-monolitycznej,
co to znaczy "budynek z...", z cegły? cegła, a właściwie to pustaki ceramiczne
bądź bloczki gipsowe to jedynie wypełnienie konstrukcji... dlaczego nie mówić
budynek ze szkła, wszak szyby są w oknach to budynek ze szkła, albo z "budynek z
PCV" - no przecież okna z PCV to i budynek z PCV .. taką sam bzdurą jest mówieni
"budynek z cegły (pustaków)"



Temat: Można kłaśc panele na mozaikę?
cyklina-klimkiewicz napisał:

> farbą olejną orzech średni (taki kolor),

kolor nazywany popularnie sraczkowatym.

Ja pamietam jak na pocz. lat 90-tych szczytem marzen były okna z
PCV, wywalane na zachodzie, a w PL synonim luksusu. na sczescie
troche niekórzy zmadrzeli i okna drewniane znowu wróciły do łask.

Panele sa szczytem chłamu i dziadostwa, wolę starą klepkę z sosny
niż ten plastik na podłodze.



Temat: sezon grzewczy rozpoczęty
Przecież ten płyn w licznikach na kaloryfer paruje nie tylko wtedy jak one
grzeją. W lecie jak jest upał to też paruje. W kuchni samo przez sie jest
ciepło bo ciagle coś sie gotuje i chodzi kuchenka gazowa, więc liczniki
naciągają. Nie ma sensu zakręcac grzejników. Ja 2 lata temu więcej grzałam,
grzejniki chodziły na full non stop bo miałam stare nieszczelne okna i wiało
dziurami. Teraz mam wymienione okna na PCV i grzejników nie włączam w zimie
prawie wcale. A mam dopłate za ogrzewanie. Paranoia!!



Temat: Startuję z remontem: ogrzewanie, okna, instalacje
CO z miedzi wodę absolutnie nie.Od lat jestem na budowach jeszcze nigdy nie
widziałem powyginanych rurek od centralnego ogrzewania a widziałem tego
kilometry.Wszystko jest w świetnym stanie po wielu latach ekploatacji.Tak sie
zastanawiam skąd ludziom takie androny przychodza do głowy.Jeszcze mi brakuje
tego,że okna Z PCV trują.Czasem lepiej słuchac głosu rozsądku niż
domorosłych ,,fachowców"



Temat: wilgoć w łazience (grzyb)????????
Jestem budowlańcem z uprawnieniami.

w żadnym wypadku nie pokrywaj sufitu preparatami grzybobójczymilub innymi
farbami nieprzepuszczajacymi powietrza. ściana musi oddychać- i trzeba
zlikwitowac przyczyne a nie skutek.
1, sprawdzic samej, czy wentylacja działa. Przy zamknietych drzwach do kratki
podstaw zapalniczkę - jak wciaga płomień- znaczy działa . Powinna na kratce
wentylacyjnej utrzymuwać sie cienki kawałek papieru toaletowego - wtedy działa
super ale jak wciaga lekko płomień- tez jest OK.
2. Drzwi musza miec na dole otwór wyciety - czyli typowe drzwi di łazienki
3. no o najwazniejsze aby wentylacja działala-trzeba jes dostarczyc powietrza,
czyli jezeli masz okna z PCV - cały czas muszą byc w funkcji rozszczelnienia
aby powierze wchodziło do mieszkania. Jezelo nie masz takiej funkcji - jak
najczęściej uchylaj lekko okno- najlepiej w kuchni. Zetrzyj pleśń. Nowa nie
powinna sie pojawić.

P.s , wentylacja o ile masz w innych pomieszczeniach - tez powinna działać.




Temat: Podzielniki ciepła
A tak naprawde tu nie chodzi o ilosc kresek na podzielniku.
Czytalam kiedys taki artykul. Jesli caly blok ludzi malo grzeje i maja malo
kresek na podzielnikach a ty grzejesz duzo, wiecej niz oni, to oni doplacaja a
ty masz nadplate i oddaja ci kase. Podliczaja wszystkich domownikow + grzanie
na klatce schodowej i dziela na rowne czesci i wtedy kazdy placi tyle ile oni
sobie policza a nie tyle ile mu kresek ubedzie. Wiec najlepiej bedzie wtedy gdy
w calym budynku zmienia wszystkim okna na PCV i wszyscy pozakrecaja grzejniki
bo im bedzie cieplo a ty bedziesz mial stare okna i poodkrecasz grzejniki na
fuull i jeszcze ci za to zaplaca a innym za "nie grzanie" zabiora kase.
Tak wlasnie wyglada ta polityka.



Temat: ogrzewanie
czy u Was tez jest tak glosno nawet przy zamknietych oknach?? i tak zimno?? czy
te okna tylko u mnie sa takie nieszczelne?? co mozna z nimi zrobic?? przeciez
pierwsze lepsze plastki sa o niebo lepsze od tych super drewnianych w naszych
mieszkaniach!! co mam je gabka uszczelnic?? przeciez to nie do pomyslenia!! mam
znajomych co mieszkaja przy samej trasie przy rzymowskiego w tych malych
blokach i maja okna z pcv - przy zamknietych oknach jest cisza jak makiem
zasial a u nas.... :((



Temat: Osiedle Grunwald Skórzewo
Witam!
Tych 5 mieszkań, to tylko przykładowa oferta, wiszą na gratce co
najmniej od maja ubiegłego roku (kupowałem wtedy mieszkanie na
OSIEDLU GRUNWALD jako jeden z pierwszych klientów). W rzeczywistości
pozostało ich jeszcze ok. 20 (wystarczy policzyć wolne mieszkania w
zakładce POWIERZCHNIE na www.osiedlegrunwald.pl). To i tak niezły
wynik (osiedle liczy w sumie ponad 180 mieszkań) biorąc pod uwagę
zastój na rynku. Przekłada się to na działania dewelopera - gdy
kupowałem mieszkanie przed kilkoma miesiącami, przewidziane były np.
okna z PCV i plastikowe parapety. Okazało się, że wszystkie budynki
wyposażono w okna i drzwi balkonowe z drewna, a parapety wewnętrzne
i zewnętrzne są z granitu (już są pozakładane). Poza tym, balkony
mają posiadać płytki z jakiegoś drewna egzotycznego, a na klatkach
schodowych maja być płyty marmurowe (tak się dowiedziałem od
dewelopera).
Widziałem też plan zagospodarowania terenu, ma na nim być m.in.
siłownia, ściana wspinaczkowa, plac do jeżdżenia na rolkach, stoły
do gry w szachy, itp. Wygląda to obiecująco, zobaczymy jednak jak to
wyjdzie w praktyce.
Pozdrawiam wszystkich oczekujących na mieszkanie w Skórzewie!



Temat: Czy powinnam zapłacić całość?
Czy powinnam zapłacić całość?
Zamówiłam okna z PCV, przyjechał fachowiec, wymierzył, stwierdził, że są
nietypowe-droższe. Po zamontowaniu okazało się, że fachowiec źle zmierzył -
4cm za krótkie są drzwi balkonowe-teraz mam próg, którego nie chciałam i nie
zamawiałam.
Mimo, że okna są nietypowe ich wymiar jest za mały. Czy mam prawo żądać
obniżenia ceny drzwi balkonowych i zapłacić za nie jak za standardowe? Bardzo
proszę o wypowiedź, czy są na to jakieś przepisy prawne? Czy jest jakiś
ekspert, który może ocenić pracę fachowca?

Ps.Zmówiłam w firmie OSKAR z Mińska Mazowieckiego. Nie dotrzymali jeszcze
żadnego terminu!!!

Dagmara



Temat: parapet marmurowy czy drewniany
Nie ma znaczenia czy jest to kawalerka,czy pałac. Znaczenie natomiast ma jak
jest urządzone wnętrze. Niekiedy pasuje marmur, niekiedy drewno. Jeżeli ma się
białe okna z PCV to ja bym stawiał na dopasowany kolorystycznie marmur (nie
biały, lecz jasny). Drewniane parapety wygladają super przy drewnianych oknach.
Jezeli masz szafkę drewnianą pod oknem i pokojach podłogę z drewna, to się
zastanów nad drewnianym parapetem. Zresztą teraz firmy mają mnóstwo tzw.
"próbek" materiałów. Pożycz kilka (drewnianych i marmurowych),przyłóż pod okno i
zobacz jak to się komponuje z całością.

Pozdrawiam

www.mieszkanie.info.pl



Temat: Wartość domu w stanie surowym zamknietym w W-wie
Wartość domu w stanie surowym zamknietym w W-wie
Mam pytanie ile aktualnie może być warty dom w stanie surowym
zamkniętym w Warszawie (Marysin).

Szczegóły:
szeregowiec z poddaszem użytkowym 3 sypialnie 2 łazienki gabinet
salon kuchnia
działka ok 400m2
z białego pustaka ocieplonego 15cm warstwą styropianu
Dach drewniany, dwuspadowy pokryty blachodachówką i okna Velux,
pozostałe okna z pcv.
media w drodze
bez instalacji i tynków wewnętrznych.
Tynki zewnętrzne są.
dzialka ogrodzona słupki od przodu słupki klinkierowe przęsła
metalowe

Może ktoś zna przybliżoną wartość w tej okolicy lub aktualne ceny
transakcyjne.
Pozdrawiam
bialy



Temat: Głośne mieszkanie
Ja miałem podobny dylemat ale jednak się
zdecydowałem i nie żałuje
z tym, że pierwsze co zrobiłem to wymieniłem stare okna na okna
piecikomorowe pcv dużo lepiej wygłuszają hałas

u mnie poza tym mieszkanie na przedostatnim piętrze
im wyżej tym hałas mniejszy
jasne że latem słychać tramwaje
ale w końcu mieszkam w mieście
i mam wszedzie blisko
coś za coś
albo domek poza miastem cisza spokój ale dojazdy
albo mieszkanie w mieście hałas ale spokój z dojazdami
każdy sam musi podjąć decyzję




Temat: okna po remoncie
Okna z PCV najpierw należy oczyścić delikatnie z większych zabrudzeń a dokładne
czyszczenie najprościej przeprowadzić mleczkiem CIF na zmoczonej gąbce do mycia
naczyń.
CIF ładnie też czyści nalot na oknach które "żółkły". Po umuciu są jak nowe.
Proszę nie zapominać o konserwcji okuć. Najlepiej jakby dokonała tego osoba
znająca się na tym . Jesli nie masz nikogo takiego to użyj otkurzacza a potem w
okucia wpuść kilka kropel oleju maszynowego.
Pozdrawiam



Temat: podzielniki ciepła
kasztelan40 napisał:

> Witam wszystkich !
> Szanowni Państwo mam pytanie :
> Proszę o następującą informację, czy istnieje uzasadnienie
zainstalowania
> podzielników ciepła typu wyparkowego na przestarzałej instalacji
c.o.
> Budynek wielorodzinny został wybudowany w 1975r,w tym czasie nie
stosowano
> uzdatniania wody , instalacja jest zażelaziona i zamulona .
> Budynek został ocieplony,posiada okna z PCV .
> Zarząd wspólnoty mieszkaniowej dąży do zainstalowania podzielników
ciepła.
> Czy jest to zasadne a przede wszystkim czy będzie korzystne dla
mieszkańców i
> czy nie wpłynie niekorzystnie na stan techniczny budynku.
> Z poważaniem




Temat: Supersam na złom?
Jak można być takimi ignorantami w dziedzinie architektury? Nie można
zabytkowych budynków porównywać z zabudową dnia dzisiejszego. To, że dzisiaj
coś jest ruderą, bo nie było remontowane od dziesiątków lat, to nie wina
projektantów ani budynku, tylko jego użytkowników. Na ówczesne czasy dworzec
Centralny, PKiN czy Supersam były nowoczesnymi konstrukcjami. Niewielu wie, że
PKiN to najwyższy w Polsce budynek stalowy. Supersam to perła modernizmu.
Dworzec centralny to perła architektury żelbetowej. To, że dzisiaj w Polsce
trendy wyznaczają tandetne okna z PCV, pstrokate elewacje czy pretensjonalne
domy z wieżyczkami, łukami oraz pseudodworki - szczyt bezguścia i tandety, nie
znaczy, że stare budynki są gorsze. Osiedle zadbanych kolorowych pseudodworków
ma mniejszą wartość historyczną niż pół dworca Centralnego, który naprawdę jest
pięknym budynkiem, a może byłby pięknym, gdyby doczekał się remontu i
likwidacji późniejszych naleciałości. Stosunek do naszego dziedzictwa jest
zatrważający. Co po nas zostanie? Blaszane hipermarkety, stacje benzynowe i
kościoły-bunkry. Stan techniczny nie wyznacza wartości budynku.




Temat: Sprzedam mieszkanie w Koszajcu - 65 mkw
Sprzedam mieszkanie w Koszajcu - 65 mkw
MIESZKANIE (sprzedaż)

Miasto: Gmina Brwinów/ Koszajec
Ulica: Koszajec
Cena: 255 000 PLN
Cena za mkw.:3 923 PLN
Powierzchnia mieszkalna: 65 mkw.
Liczba pokoi:3
Piętro:2/2 (wysokość 250cm)
Winda: nie
Zsyp: nie
Telefon: tak - zostaje
Stan:do remontu
Forma własności:własn. - sp.
Rok budowy:1990

Kontakt: Grzegorz
Telefon: 691 443 445 po 17.00
Email: i.skiba@wp.pl

Słoneczne, trzypokojowe mieszkanie położone w zacisznej miejscowości
Koszajec między Brwinowem (2,5 km) i Pruszkowem (4 km). Blok
wybudowany z pustaka i cegły w 1990 roku. Mieszkanie jest rozkładowe
i wygodne, znajduje się na drugim piętrze w bloku dwupiętrowym.
Razkład: pokój 20 m, pokój 12 m z wyjściem na balkon, pokój 10 m.
Kuchnia widna 7 m, łazienka 4 m, osobne wc 2 m, hall. Do mieszkania
przynależy duża piwnica o powierzchni około 16 m, ładnie
zagospodarowany ogródek oraz garaż blaszak (możliwość zakupu). W
2008 roku zostały wymienione okna na PCV oraz grzejniki. Na
podłogach w pokojach i w hollu deska (modrzew/sosna), która wymaga
cyklinowania. W pozostałych pomieszczeniach terakota. Pokoje
wymagają jedynie odświeżenia zaś kuchnia remontu. Czynsz w wysokości
około 740 zł/m-c (łącznie z ogrzewaniem, wodą ciepłą i zimną,
śmieci). Ogrodzone osiedle z zamykaną bramą wjazdową. 200 m do
przystanku PKS: dojazd do Pruszkowa, Brwinowa i Błonia. Do szkoły
dzieci dowozi gimbu. SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA. POLECAM

rozkładowe, wygodne

Zainteresowanym mogę przesłac zdjęcia mailem.



Temat: Wzrosną czynsze w mieszkaniach komunalnych
Bardzo dobrze, że wzrosną czynsze
Mam takich sądiadów komunalnych. Mąż pracuje 2 dzieci, żonka dorabia
na czarno, super samochód a mieszkają w mieszkaniu komunalnym.
Wykazują że żyją z 1 pensji i są biedni i nie stać ich na wykup,
miasto wymienia im okna na PCV, remotuje, nie płacą funduszu
remontowego. Po co mają wykupować mieszkanie, żeby sobie pogorszyć i
spłacać kredyt. Jeszcze pójda po zasiłek /dodatek mieszkaniowy. Boli
mnie to bo ja mam kredyt na 30 lat i muszę wielu rzeczy sobie
odmawiać, bo nie zarabiam kokosów. A na takich cwaniaków łoży miasto
z moich podatków. CZAS SKOŃCZYĆ Z TĄ FIKCJĄ. Mieszkasz tam gdzie Cię
stać i kropka.



Temat: Białoruska elektrownia przy naszej granicy
każda elektrownia atomowa to potencjalna bomba www.iddd.de/umtsno/60krebs11.htm#kern epidemia białaczki (raka szpiku kostnego) w sasiedztwie niemieckich elektrowni atomowych

Przez epidemie raka Niemcy zamkną wszystkie el atomowe do 2020 r

atom nowa afera PO zamykane stare elektrownie atomowe z Niemiec otwierane w POlsce?

koszty składowisk są nieskończone (na miliony lat) ponosi je państwo a nie el. atomowe stąd fałszywe zaniżone koszty atomu po=lska śmietnikiem starych technologii niemcy zamkna wszystkie el atomowe do 2020 r =trafia do polski jak stare auta albo okna z pcv zakazane w niemczech (gdy sie pala toksyczny cyjanowodór nie daje szans na przezycie) elektrownie atomowe produkują bomby atomowe np. w usa rosji francji wlk.brytanii niemczech (jako swego rodzaju produkt uboczny \"wyścigu zbrojeń\") a dzisiaj w indiach, pakistanie, korei iranie izraelu. tylko 12% europejczyków popiera atom wg.eurobarometru,w promieniu 100 km od elektrowni jest więcej raka,




Temat: remont podłogi w starym budownictwie
Ok. W moim mieszkaniu są wykonane przynajmniej dwie rzeczy niezgodne
z wyobrażeniami profesorów z jakiejś warszawskiej politechniki.
Kiedyś odwiedził mnie kolega z tej politechniki i stwierdził, że:
- płytki podłogowe oderwą się, bo mają zbyt dużą powierzchnię.
Według teoretyków płytki powinny mieć max. 15x15cm. Moje mają
33x33cm i już chyba siódmy rok się trzymają.
- powinienem mieć wilgoć/grzyba w pokojach bo ociepliłem ściany
szczytowe od środka styropianem i wstawiłem okna z pcv. Czekam na
tego grzyba i nic.
"Pracują" mi natomiast kafle na balkonie ale fachowiec kładący te
kafle był fanem cienkich warstw kleju i chyba przegiął.

Oczywiście byłoby wspaniale zrobić takie obliczenia o których
piszesz ale wiadomo, że sprawa rozbija się o pieniądze.



Temat: Mieszkanie w płycie - porażka, czy życiowa okazja
Mieszkanie w płycie - porażka, czy życiowa okazja
Mam "okazję" kupić mieszkanie w bloku z płyty, na wsi, 80m - 4 pokoje + garaż.
Rok budowy około 1980-83. Nieocieplony, ale wymienione w minionym roku
wszystkie okna na PCV. W 2 pokojach musiałbym wyszpachlować ściany. Jest to
mieszkanie na II piętrze 2-piętrowego bloku, w środkowej klatce. Zastanawiam
się jaka będzie izolacja od dachu? Czy przez to że jest to mieszkanie na
najwyższym piętrze nie będę musiał grzać na maxa w zimie? Grzejniki są jeszcze
żeliwne - wg. mnie to zaleta, długo utrzymują ciepłotę.
Dookoła mnóstwo zieleni, do najbliższego miasta 7 km i tamże z żoną pracujemy,
do Swarzędza 20 km, Poznania z 30km. Cena... Hmmm... Cena o połowę niższa od
ceny o połowę mniejszego mieszkania w tymże niewielkim miasteczku. Nigdy nie
mieszkałem w takim typie budownictw ale sytuacja życiowa zmusza do tego.
Pozdrawiam



Temat: ile byscie zaplacili za takie mieszkanie -wroclaw
ile byscie zaplacili za takie mieszkanie -wroclaw
mam ogromna prosbe, powiedzcie ile bylibyscie w stanie zaplacic za nizej
opisane mieszkanie,dodam ze jestem kupujacym a nie sprzedajacym i nie chce dac
sie do reszty obedrzec ze skory.
- dzielnica Psie Pole dokladnie osiedle kielczowskie
- blok czteropietrowy-wielka plyta , parter
- 48 m2, dwa pokoje, rozkladowe , dwustronne, balkon
- mieszkanie do kapitalnego remontu, nie ma nic co mozna by zachowac czy
odnowic,tylko jak tu mieszkalismy na wynajmowanym to wymienilismy w ramach
pieniedzy za wynajem okna na PCV(jedno juz peklo w ramie:() i drzwi wejsciowe
- remont musi objac wymiane rur tzw. poziomów gdyz sa one przezarte rdza a w
dodatku pozatykane kamieniem tak ze zimna woda prawie nie leci
- na podlogach sa parkiety ale tez nic po nich bo wszystko sie porozklejalo i
pies podchodzi i wyciaga klepki:)
- czynsz około 400 zl przy trzech osobach + okolo 70 zl prąd i 65 zł internet
- a i jeszcze sie grzyb zrobił w malym pokoju po tej cienistej stronie mieszkania
- mieszkanie jest przy klatce schodowej, slychac wszystko co tam dzieje
slychac tez niestety co sasiedzi po bokach ogladaja, kiedy pranie robia no i
niestety slychac to co sasiad z gory robi w toalecie:)
no to chyba tyle
ja wiem ze moge znaleźć cos fajniejszego niz to ale akurat na tym mieszkaniu
mi zalezy bo tu blisko moja mama mieszka, wiadomo jakie to wazne jak sie ma
malutkie dziecko, no ale nie za wszelka cene....



Temat: Bez większych zmian na rynku wynajmu mieszkań
Opole
Panowie a co sądzicie o takim domku cena 380 000 do negociacji
Do sprzedania segment szeregówki znajdującej się w opolskim Śródmieściu.
Budynek wybudowany został w latach 30-tych XX wieku. Powierzchnia użytkowa
wynosi około 110 m2, działka około 4 ary. Składa się z: parter- kuchnia, 2
pokoje, łazienka z wanną, przedpokój, taras z wyjściem na działkę; piętro- 2
pokojo, przedpokój łazienka z wc i kabiną prysznicową; poddasze (możliwość
adaptacji na pokój); piwnica.

W segmencie wymieniono prawie wszystkie okna na PCV. Nowe drzwi wejściowe
antywłamaniowe. Nowe instalacje: elektryczna, CO w miedzi (ogrzewanie gazowe,
piec 2-funkcyjny). Na działce znajduje się również murowany garaż.



Temat: Ustronie - rozliczenie za ciepło. Miał ktoś zwrot?
Czy oszczędzasz czy nie, dopłacisz.
Małe zużycie - zastosują inny przelicznik i jesteś załatwiony.
W ubiegłym roku miałem nadpłatę ok. 200 w tym (przypominam o
łagodnej zimie) dopłatę 200.
Z takim podejściem nie wygrasz. U mnie w bloku jest cieplej na
klatce schodowej, kiedy zwróciłem na to spółdzielni uwagę, poradzili
mi zamontować szczelniejsze okna (mam PCV).
PARANOJA.



Temat: Zburzono dom znanego artysty
Zburzono dom znanego artysty
W POLSCE NIE UCHOWA SIĘ ŻADEN OBIEKT WYBUDOWANY PRZED 1939 ROKIEM,
NIE WSPOMINAJĄC O DAWNIEJSZYCH EPOKACH. ZNIKNIE WSZYSTKO -
KONSTANCIN, KAMIENICE, DWORY, WSZELKIE RESZTKI DAWNEGO ŚWIATA. TO
WSZYSTKO PRZESZKADZA, ZANIM SIĘ ZBURZY - TRZEBA ZGLAJSZACHTOWAĆ,
WSTAWIĆ OKNA Z PCV, POKRYĆ WSZYSTKO STYROPIANEM, POMALOWAĆ NA
SELEDYNOWO, ABY NIE BYŁO WIDAĆ TEJ "DAWNOŚCI", KTÓRĄ DZISIEJSZE
POKOLENIA UZNAJĄ ZA "OBCIACH". W SWYCH DOMACH NIE BĘDĄ MIELI TEŻ
ŻADNYCH DAWNCH PRZEDMIOTÓW, ANTYCZNYCH MEBLI, OBRAZÓW. TO WSZYSTKO
DLA NICH "OBCIACH". ZOBACZĄ PAŃSTWO - ZNIKNIE WSZYSTKO, PAMIĄTKI
PRZESZŁOŚCI ZOSTANĄ UNICESTWIONE DO KOŃCA...



Temat: Toruń: Płonie kamienica na Starówce
A konserwator teraz myśli.....
Kamienice mogą być komunalne, prywatne, bez rozwiązanych spraw własnościowych,
ale nie zdejmuje to z miasta i jego agend obowiązku wypracowania przepisów
chroniących wspólną spuściznę. Także regulacji nakładających na właściciela,
ktokolwiek by nim nie był, obowiązku utrzymania w należytym stanie i spełnienia
wymogów konserwatorskich, nawet z prawem miasta do "przymusowego" udzielenia
kredytu na remont z wpisem do hipoteki, jak to jest możliwe w krajach Europy
Zachodniej. Reguluje się także takie sprawy jak to, że nie wolno wymieniać
stolarki drewnianej na okna z PCV, kolorystykę, kształt witryn, reklam.
Niedawno TVP naigrywała się z pewnego wójta, że zabronił kładzenia dachów w
innym kolorze niż czerwony. A czy ktoś zastanowił się, dlaczego wszystkie
kamienice Paryża mieszczą się w przedziale kolorystycznym między kolorem
białym, lekko beżowym, do koloru piaskowca i innych naturalnych kamiennych
okładzin włącznie? A w Toruniu mamy przecudnej urody błekitną kamienicę bodaj
na ul. Strumykowej, a także metrowej wielkości żółte litery restauracji Sfinx
przy Rynku Staromiejskim.
Żądnych dylematów co do toruńskiej rzeźni, bodaj pierwszego obiektu ze stropem
żelbetowym w dawnych Prusach Zachodnich, Panie Konserwatorze?



Temat: podzielniki ciepła
podzielniki ciepła
Witam wszystkich !
Szanowni Państwo mam pytanie :
Proszę o następującą informację, czy istnieje uzasadnienie zainstalowania
podzielników ciepła typu wyparkowego na przestarzałej instalacji c.o.
Budynek wielorodzinny został wybudowany w 1975r,w tym czasie nie stosowano
uzdatniania wody , instalacja jest zażelaziona i zamulona .
Budynek został ocieplony,posiada okna z PCV .
Zarząd wspólnoty mieszkaniowej dąży do zainstalowania podzielników ciepła.
Czy jest to zasadne a przede wszystkim czy będzie korzystne dla mieszkańców i
czy nie wpłynie niekorzystnie na stan techniczny budynku.
Z poważaniem



Temat: wnętrza mieszkań w latach 90.
Nie zapominajmy, że w latach 90. weszły sklepy typu Ikea i Komfort.
Pierwszy raz zapłaciliśmy karta właśnie w Komforcie, ale przeżycie
było )))

Modne się stały mebelki z Ikei, kafelki na ścianach, terakota a na
zewnątrz klinkierówka, blachodachówka i siding. Okna z PCV, lampki
halogenowe, karnisze zamiast szyn, żaluzje i rolety, rozsuwane
tapczany, krzesła obrotowe.




Temat: Jak ocieplic mieszkanie od W E W N Ę T R Z ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Jola ma racje ,najpierw spoldzielnia.
Jezeli nie beda ocieplac to moim zdaniem najlepsze rozwiazanie,
to suche tynki z welna mineralna jako ocieplenie i moze byc jeszcze
do tego folia .Jezeli sciany nie sa mokre lub zagrzybione,mozna
bez obawy to zrobic,grzyba nie bedzie.Jezeli ,niestety ,wilgoc jest
na scianie to lepiej nie ocieplac przed zlikwidowaniem
przyczyny i osuszeniu scian.To ze masz okna z PCV nic nie zmienia,
o ile masz naturalna wentylacje w mieszkaniu.
Czyli Twoje mieszkanie nie jest szczelne jak termos.Gdyz wtedy
bedziesz mial wilgoc zawsze niezaleznie od ocieplenia.
Jezeli masz jeszcze pytania to napisz.Sluze rada.
Pozdr.



Temat: Sąsiedzi z Włodarczyka
A sprawdzilas jaki system okucia i zamkniecia jest zastosowany?
Z tego co wiem, w wiekszosci drzwi balkonowych wystarczy zamontowac takie
dodatkowe specjalne "okucie" - ono wlasnie powoduje ze drzwi mozna rowniez
uchylic w lufcik (wiem to bo w zeszlym roku zmienialismy okna na PCV i byl ten
sam problem). Mysle ze wystarczy zapytac specow co to montowali, czy mozna
zrobic cos takiego.

pozdrawiam
Piotr
(niedoszly sasiad)



Temat: SPRZEDAM MIESZKANIE 3- POKOJOWE UL KOLISTA
SPRZEDAM MIESZKANIE 3- POKOJOWE UL KOLISTA
SUPER OKAZJA!!! Poniżej 5 tys. za m2.!!! Polecamy do sprzedaży mieszkanie na 7 piętrze w 10-piętrowym budynku na Kozanowie w cichej, zielonej i spokojnej okolicy. Lokal składa się z 3 pokoi (21 m2, 14 m2, 10 m2), dużej, widnej kuchni z jadalnią , 2 przedpokoi, łazienki i wc. W mieszkaniu wymieniona wszystkie okna na PCV. Mieszkanie zlokalizowane jest w budynku znajdującym się w pobliżu Parku Zachodniego, przystanku MPK, szkoły, sklepów, apteki, przychodni, przedszkola, żłobka, hali sportowej, kościoła i bazaru osiedlowego. Doskonałe połączenie komunikacyjne z całym miastem. BEZPOŚREDNIO OD WŁAŚCICIELI. CENA DO NEGOCJACJI!! KONTAKT: kozanow@gmail. com TELEFON: 0717255189 Wiecej informacji na:
szybko.pl/index.php?nav1=details&id=297049



Temat: Plomba na pl Bohaterów Getta
jak chcesz mieć wysoki standard z oknami drewnianymi, powierzchnię 120 mkw i
oczywiście nikogo za ścianą, wybuduj sobie domek za miastem. Będzie dla Ciebie
taniej i zdrowiej. Deweloper to przedsiębiorca, a jego towarem jest mieszkanie
takie jakie jest najbardziej pożądane przez klientów, czyli do 60 mkw. I co w
tym takiego trudnego do pojęcia? I co Cię w tym gorszy? Że ktoś zarabia? Że
ktoś daje miejsca pracy i płaci podatki? To co z tego,że okna z pcv? Przecież
Ty tam mieszkania nie kupisz, bo za taką cenę tylko taki standard?



Temat: Jak sprawdzić szyby zespolone?
Jak sprawdzić szyby zespolone?
Część
Przeszło rok temu wymieniłem okna na PCV z szybami (wg opisu wewnątrz argon
k=1,1). Mimo to w mieszkaniu jest wyjątkowo głośno i zimno. Czy można w
jakiś "domowy" sposób sprawdzić jakość tych szyb?
Dzięki za uwagi i sugestie
wicus
PS.Firma zakładająca już nie istnieje i jestem "na lodzie":(



Temat: ul.Hetmańska
Mieszkam trzy bloki obok na wspomnianym osiedlu od początku mojego i jego
istnienia czyli ponad 30 lat i jestem raczej zadowolonym mieszkańcem.
Lokalizacja doskonała, łatwy dojazd praktycznie wszędzie, a jednocześnie
wystarczająco daleko od centrum. Hałas wcale nie jest uciążliwy - zwykłe okna z
PCV załatwiają sprawę. Co do pobliskiej zajezdni tramwajowej, to "Twój" blok
jest wystarczająco od niej oddalony, najgorzej mają mieszkańcy południowej
ściany bloku Głogowska 129. Penerstwo umiarkowane, nieszczególnie
niebezpieczne. Jak to na osiedlu, co jakiś czas dorasta kolejna grupa młodych
gniewnych gromadzących się na okolicznych ławkach i po bramach, szybko
dorastają i idą w świat.
Jednak mieszkania na os. Hetmańskim mają jedną wadę - jako produkt
socjalistyczny są strasznie nieustawne. Prawdziwe wyzwanie dla zapalonych
dekoratorów wnętrz. Moje mieszkanko ma 3 pokoje na 49m.kw. Pokoje to bardziej
wnęki na szafy niż pomieszczenia do mieszkania. No ale może to moje przekonanie
powodowane jest długoletnim tam zamieszkiwaniem.
Reasumując. Więcej zalet niż wad więc jeśli cena jest korzystna to warto tu
zamieszkać.
Pozdrawiam
Pyrlandczyk z Hetmana :-)



Temat: Co z lotami do Irlandii?
SMIECH NA SALI
smiech na sali, miasto planuje aby Lublinek byl hub'em jednego z przewoznikow a
robi takie problemy?! jeden czy dwa samoloty w nocy nie moga wyladowac?! Sam
mieszkam w poblizu i wogole mi to nie przeszkadza!!! Faktycznie zreszta przy
ladowaniu mniej slychac niz przy starcie. Cos takiego!!! Zwijac ten interes z
tym Lublinkiem i juz! bo Szpital Kopernika. Na calym swiecie samoloty lataja w
nocy nad miastami - rowniez nad niejednym szpitalem, nie ma tam problemow.
Kopernik wymienil ostatnio okna na PCV, wiec problem jest wyimaginowany i
ZENUJACO SMIESZNY...



Temat: Hura, ocieplają mój blok!
anahella napisała:

> Ja odczulam polepszenie gdy ocieplili mi budynek ale bylo tak sobie - mam
> mieszkanie szczytowe. Rok pozniej wstawilam sobie okna z PCV i jest gut.
Czasem
>
> nawet za goraco. Ale ze ja jestem zimnolubne zwierze, to mi czesto jest za
> cieplo.

Ja mam trzy sciany szczytowe :-( Do tego mieszkam na ostatnim pietrze, wokolo
nie ma nic wyzszego, drzewa tez nizsze i jest wygwizdowo. Napisalbym,ze pizdzi
jak na dworcu w .... ale nie wiem czy sa tu osoby z Kielc :-) Jestem tak
glodny,ze nie mam sily sprawdzac w Whoiswho :-)))




Temat: Zabudowa balkonów, m.in. w ramach walki z halasem
Co do skandalu zapraszam do przeczytania pism do i od Cataliny na temat usterek
i braków na osiedlu. Może wtedy spojrzysz na problem trochę inaczej. np na
temat trzech wzajemnie wykluczających się odpowiedzi developera na zgłoszoną
wadę.

Mieszkałem przy głośniejszych ulicach a nawet zwykłe okna z PCV załatwiały
sprawę.

Masz rację mieszkaliśmy w socjaliźmie wg Ciebie trzeba było uciekać stąd.
Niektórzy woleli zmienić ustrój a nie miejsce.
Demokracja nie jest najgorszym ustrojem.




Temat: ocena pomysłu
ocena pomysłu
Będę wdzięczny za ocenę nastepującego pomysłu na dom oraz na materiały, które
planuję zastosować: parterowy bez piwnic i użytkowego poddasza; powierzchnia
ok. 100 - 120 m2 (dla 3 osób)plus garaż i wiata 35 m2 w bryle budynku; ściany
zewnetrzne trójwarstwowe (dwie warstwy tradycyjnej cegły pełnej, styropian,
warstwa cegły pełnej; bez tynku zewnetrznego; wewnątrz sciany z tej samej
cegły, zamiast tynku płyty gipsowo-kartonowe; więźba dachu drewniana, pokrycie
blachą tłoczoną; izolacja pokrycia wełną mineralna, izolacja stropu (z płyt
betonowych) od strony strychu styropian; ogrzewanie gazowe (piec dwufunkcyjny)
plus kominek z systemem rozprowadzania ciepłego powietrza. Okna z pcv, ramy
pięciokomorowe, szyba podwójna zespolona. Motywacja zastosowania cegły -
materiał tani, sprawdzony, wytrzymały (jak jest dobra izolacja pozioma i
pionowa fundamentów), dobra pojemność cieplna i paraprzepuszczalność;
wykonawca robót budowlanych, który zostanie kierownikiem budowy ma cegilenie i
sprzeda mi ten materiał tanio plus nie duzo policzy za robociznę. Doatkowo
obiecał pomoc w wyszukiwaniu dobrych ale niedrogich specjalistów od innych
prac (on ma 30 lat doswiadczenia w tej branzy) i w kupowaniu dobrych ale
niedrogich materiałów. Czy to ma szanse na sukces? Chodzi mi o dom dobry, ale
tani w budowie, energooszczędny, dobrze izolujący akustycznie, który nie
bedzie sprawiał problemów oraz o w miarę mało problemów w trakcie budowy.
Jeżeli macie jakies uwagi to proszę o rozbudowaną motywację, zwłaszcza w
przypadku dobory materiałów i rodzaju ogrzewania.



Temat: Grzegorz Skwarczyński w Samoobronie?!!!
"Przejedz po Godowie i przekonasz
> się że nasz radny wcale nie żyje lepiej od innych mieszkańców z tego regionu"

Proponuje doklanie obejrzec sobie jego dom i podworko.
Wlasnie skonczyli wymieniac mu okna na PCV (caly parter i pietro). Nie mow ze
zyje skromnie bo wiem ile kosztuja stolarka oienna w tej ilosci i jakosci.
Dodatkowo skonczyli ukladac mu kostke na podworku. Nie wspomne o jego oczku
wodnym z ktorego wali smrodem w calej okolicy. Na Twoim miejscu sprawdzilbym
jeszcze ile placi za wode bo zdarzaja sie dni kiedy kranowa leci do tego bajora
czasami bez przerwy przez kilkanascie a czasami kilkadziesiet godzin. Policz
tez jego park samochodowy. On ma z tego co pamietam Mitshubisi (nie pamietam
jak sie to pisze) a zona Daihatsu.

Na dzielnicy ma nie najlepsza opinie bo kazdy wie ze nic dla ludzi tu
mieszkajacych nie zrobil. To ze na Wiejskiej polozyli nowy asfalt to nie jego
zasluga. Plan budowy kanalu sanitarnego i burzowego istnial zanim zaczal bawic
sie w polityke. Jesli wszyscy ktorzy go poieraja zyja w przekonaniu ze ten
czlowiek cos zrobil to dlaczego ludzie ktorzy mieszkaja przy Godowskiej
(dzialka Pana Skwarczynskiego przylega tez do tej ulicy) gdzie w tym samym
czasie rowniez byl robiony kanal sanitarny powolali komiter spoleczny i sami za
wlasne pieniadze przy wsparciu wodociagow i niektorych politykow SLD potrafili
sobie poradzic bez niego?? Oni potrafili (zreszta nie pierwszy raz) sobie
zorganizowac i zalatwic sprawe a Pan Skwarczynski jak dotad nic nie zrobil dla
tego spoleczenstwa jak zreszta dla calego miasta.



Temat: zamienie mieszkanie w Lubinie na Legnicę
zamienie mieszkanie w Lubinie na Legnicę
Zamienię mieszkanie 2 pokojowe spółdzielcze własnościowe na większe 3 lub 4 pokojowe (w bloku) w Legnicy lub Lubinie. Mieszkanie znajduje się przy ulicy Ks. Ludwika, pow. 43m² z loggia , na parterze, blok 4 piętrowy, łazienka + WC razem,na ścianach gładzie, wymienione okna na PCV. W cenie mieszkania zostaje wyposażenie ( meble kuchenne + AGD - kuchenka, okap, mała zmywarka pod zlewozmywakiem, w pokoju szafa 3 drzwiowa rozsuwana z lustrem. Numer kontaktowy: 076 749 01 54 lub 517 158 456.



Temat: Polski budżet pod nadzorem UE
byles w tych czechach ze tak padasz na kolan czytajac lub ogladajac informacje
o nich? ja tam jezdze kilka razy do roku i mowie ci ze nic procz pieknej
starowki w pradze mnie nie zachwyca. to w tym "skansenie" jakim jest polska
jezdzi najwiecej nowych samochodow marki zachodniej (tacy jestesmy biedni?)
wiekszosc ludzie w naszych blokowiskach wymienila sobie okna na pcv (z braku
pieniedzy?) domy sa kryte nowa blachodachowka a nie jak u nich eternitem.
wydaje mi sie ze wartosc tego ngp w przypadku polski jest zanizona ze wzgledow
na wyjatakowo wysoki wskaznik szarej (czarnej?) sfery i ukrywanie w zwiazku z
tym dochodow. ja jak napewno bym sie tam teraz nie przeprowadzil a mieszkam w
najbiedniejszym (chyba) regionie polski. nie przesadzaj.



Temat: Biznes po włoszczowsku
A nie wymieniłem jeszcze Kotulskiego, Robaka, Migonia, Plebanka … Włoszczowa ma
to do siebie, że nie produkuje szajsu, a okres stagnacji sprzyja właśnie jego
producentom np. okna z PCV. Jeśli będzie w tym kraju właściwa koniunktura to na
pewno się wybijemy. Niestety na pewno nie pomogą w tym państwo Kaczyńscy,
Macinkiewicze, Giertychy i Leppery. Władzę powinni sprawować ludzie liberalnie
patrzący na gospodarkę jak PO wiec do prawdy zupełnie nie rozumiem, czemu
Włoszczowa wybrała PIS. Ale to też jest wina samego PO i pana Olaka, który nie
umiał znaleźć tutaj żadnego kandydata na posła to wystawił Chrabąszcza z PSLu.
PiS prowadził dużo lepszą kampanie Gosiewski był u nas chyba 4 razy i obiecał
stację (za co jestem mu wdzięczny), a Miodowicza nie mieliśmy okazji tu gościć.



Temat: dom w jeden sezon
chyba za szybko wysłałam. i budować chcę za szybko:))

najbardziej chyba boję się tych niewyschniętych ścian i ich aspektu zdrowotnego.

ekipa zarzeka się, że da radę. budowali już kilka domów osobom, które znam więc
myślę, że można im wierzyć.

płyty GK chyba z reguły pękają albo ja z reguły widziałam partactwo.
okna będą PCV - względy cenowe a i tak chcę białe. białe drewniane teraz
wyglądają jak białe plastikowe.

zasadnicza oszczędność na jakiej mi zależy to czasowa, nie chcę na to poswięcać
więcej niż rok.

wiem, dom na wiele lat ale inne terminy też mnie gonią.

zdaję sobie sprawę, że to nie jest rozwiązanie idealne. chciałabym tylko
wiedzieć czy do przełknięcia.

i dziękuję myk za wyczerpującą odpowiedź. innym też dziękuję :)



Temat: Koszt ogrzewania gazowego
tak w skrócie:
kamienica 57 m2, wys. 3m, nad mieszkaniem strych niemieszkalny, sufity
ocieplane wełną i styropianem grubość min. 5 cm, okna z pcv, cztery osoby,
ostatni rachunek za gaz z wczoraj: 78 zł (cena gazu+opłaty przesyłowe+opłąty
zmienne+abonament za gazomierz) za ponad 2 miesiące uzytkowania kuchenki i
podgrzewania ciepłej wody (w okresie letnim rachunki są wystawiane co 2
miesiące). w okresie zimowym rachunki są wystawiane co miesiąc i w moim
przypadku wynoszą ok. 240 zł.

Prawdopodbnie będziesz musiał udac się do miejscowej gazowni po warunki
techniczne dostawy gazu. Później załatwić opinię kominiarską (w której
kominiarz wskazuje przewód spalinowy i powinien sprawdzić przewód
wentylacyjny). NAstępnie zlecić jakiemuś magikowi wykonanie projektu, który
nalezy złożyć w urzędzie miejskim celem wydania pozwolenia na budowę. Urząd ma
1 miesiąc na wydanie pozwolenia. Następnie inny magik musi wykonać tą
instalację i najlepiej w obecności pracownika gazowni dokonać odbioru z próbą
szczelności. Dodam że przewód spalinowy musi byc wyposażony w rurę
kwasoodporną.
MOżesz zrobić to wszystko bez pozwoleń ale i tak cię gazownia wyłapie, po
analizie zużycia gazu. Nie polecam tej drogi.



Temat: daszek, a ...... sprawa polska
styl ubierania to nie styl budowania
"architektura to troche tak jak styl ubierania - kazdy mysli, ze moze miec i
wygladac tak, jak mu sie podoba, a nie co jest uznane gdzies tam za ładne czy
dobre" i "Roznica tylko polega na tym, ze naszą (=architektow)
robote wszyscy oglądają na codzien, w przeciwienstwie do roboty niech juz
bedzie tego mechanika samochodowego czy lekarza." - OK tylko kiepskie ubranie
wrzucisz do szafy albo dasz do PCKu , no ewentualnie może kiedyś wrócić do
łask. Gorzej z budynkiem...efekt oddziaływania złego budynku na krajobraz jest
długowieczny. A propos "modnych dodatków" słyszałem że na "proekologicznym"
zachodzie okna z PCV w budynku obniżają jego wartość rynkową :)))))



Temat: Drawska C-Wlodarzewska
Podczas rozmowy działem technicznym Włodarzewskiej niestety potwierdziła sie
marna jakość materiałów wykończeniowych. Schody bedą pokryte "gresem", ściany
malowane farbą emulsyjną a poręcze olejną. Okna to pcv. Brrr... Nawet się
dziwię, że w tak łdnym miejscu nie pokusili się na coś lepszego. Ciągle się
waham bo bliskość parku jest dużym plusem i cena (nie wiem jaka była przed
podwyżką)jest w dalszym ciągu niezbyt wysoka. Szkoda, że już nie ma w sprzedaży
Przy Oranżerii II - na zewnątrz piaskowiec, na klatkach kamiń, stal nierdzewna
i drewno - i to za niewiele więcej.



Temat: Pazerność Deweloperów !!!
Maciek, co chcesz udowodnić? Że ceny mieszkń w Warszawie są uczciwe? Niestety
uważam, że są bandyckie. Moim marzeniem jest, aby cena szła w parze ze wysokim
standardem wykończenia. Póki co, np na Ursynowie deweloperzy oferują mieszkania
po 5600pln, a nawet 7000pln za metr, a w zamian otrzymujesz blok z niezliczoną
ilością pięter, okna z PCV i najtańszy gres na mało reprezentacyjnej klatce.Do
tego dochodzą żenująco nie funkcjonalne mieszkania bez polotu, o wysokości nie
większej niż 270.A do sąsiedniego bloku masz odległość 20 metrów.Jak na mój
gust to rewelacja!Rzeczywiście jest za co płacić!



Temat: Niemieccy naukowcy zafascynowani architekturą Z...
nauczanie na wydziałach architektury
nareszcie.studenci architektury i podobnych odłamów:planowanie przestrzenne,
ochrona zabytków uczą się na przykłądach zagranicznych założeń
urbanistycznych (osiedli, zespołów mieszkaniowych).mam nadzieje że następne
roczniki bedą się uczyć i podziwiać założenia na terenie polski.czym się
różnią miasteczka w Yorkshire od Górnego Śląska??
Szkoda tylko że tyle pięknych budynków zostało już zbesztrzeszczonych przez
styropian i okna z PCV oraz wściekłe kolory .pozdrawiam. Palniści i OZ-towcy
łączmy się, jesteśmy nadzieją na ratowanie spóścizny naszych dziadków .



Temat: jakie przepisy mają zastosowanie
a mury runą, runą .... :-)))))))))))))))))

jak czytam te wszystkie farmazony, dochodzę do wniosku, że "gó.. chłopu, nie
zegarek"

Po co sprzedawać lokale najemcom, którzy uzyskują tytuł własności w wyniku
ustawy o szczególnym trybie najmu, a jak się staną właścicielami lokali
stanowiących odrębną własnośc - nadal chętnie płaciliby by "czynsz", byle
remonty wykonywało "państwo".

PRL zbliża się. Jak nie chcecie remontować instalacji wodno-kanalizacyjnej -
niech Was fekalia zaleją; jak nie chcecie przeglądów i remontów instalacji
gazowej - niech Wam odetną gaz, a pójdziecie po rozum do głowy - Wasza własnośc
i Wasza broszka.

Zarządca nieruchomości to nie "państwo" które za Was zapłaci. Zarządca
nieruchomości to podmiot, który ma wiedzę jak postępować byście po
socjalistycznemu nie zdekapitalizowali budynku.

Zarządcy za jego wiedzę i pracę należy się wynagrodzenie. Zarządca nie jest
komunistyczną administracją, która "temu zabrała, aby tym dać"

HELENKAM, ki ... pachać się do zarządu, jak się jest dyletantem (nie mylić z
dylatacją)

Najlepiej w ogłoszeniu używać serialowych: cegła, słoneczne, w łazience mieści
się pralka, widna kuchnia, kafelki, boazeria, dwupoziomowe 70 mkw, okna z PCV,
drzwi antywłamaniowe (pięć zamków), telefon, internet, tv kablowa ...

Podajcie adres, gdzie posłać buldożer.

INFIDEL



Temat: Obozowa: Lista buraków wjeżdżających w ludzi --->>
Dołączam się także - pozdrawiam kierowcę zielonego "Lublina" wiozącego okna z
PCV który nie zatrzymał się ostatnio na przystanku przy Dalibora i dodając gazu
rozgonił ludzi wysiadających z tramwaju. Ciekaw jestem kiedy skończy się to
plastikowym workiem dla kogoś . Osoby starsze nie biegają szybko . Poza tym
zdecydowana duża liczba wieśniaków ma kupione prawa jazdy . Dlaczego ? Ano
dlatego że przy zapalonym zielonym świetle przy Deotymy należy się zatrzymać gdy
do przystanku podjeżdża tramwaj . Ale żeby to wiedzieć trzeba znać przepisy
ruchu drogowego. Zastanawiam sięczy nie powiadomić kogoś z Wydziału Ruchu
Drogowgo KSP. Dlaczego tam nie ma patroli drogówki - nigdy nie widziałem tam
policji a tramwajami na Bemowo jeżdżę jak jeszcze była tylko 20-stka.



Temat: Jednorazówki - śmieci.
Odpowiem ci kobieto. Zaczne od konca. Po mnie chocby potop. To fakt. Ale teraz
chce zyc w miejscu niezasmieconym i nieszkodliwym. I ta motywacja mi wystarcza.
Jesli chodzi o utylizacje baterii to przy okazji prosze mi wskazac punkt w W-
wie, gdzie moge je oddac. Okna z PCV sa duzo tansze od drewnianych, i to jest
pewnie wystarczajacy powod dla ktorych sa tak powszechne. Jest takze wiele
innych rzeczy z tworzyw sztucznych wokol nas - chociazby we wspomnianym
samochodzie - ktore zastepuja ich drozsze, drewniane, stalowe, kamienne i
organiczne odpowiedniki. Nie nosze koszul, nie ma plastikowych mebli - ale
rozumiem twoja irytacje na otaczajace nas tworzywa sztuczne, nie moge sie
jednak zgodzic sie na powrot do epoki sprzed ich wymyslenia.
PS. Jak mebel pachnie zywica to ci sie wypaczy.



Temat: Wesele - niepotrzebny film!
Jakie to ma znaczenie czy jest to czescia mojej czy twojej rzeczywistosci.
Gdyby w ogole nie bylo, nie bylo by tej dyskusji.

Jezeli nigdy nie byles na takim weselu, nigdy nie zaplaciles lapowy
policjantowi, nigdy nie dostales po mordzie w pociagu lub od blokersow, to w
ogle nie powinny ruszac cie takie obrazy jak w tym filmie mozesz to traktowac w
kategoriach czystej rozrywki. Powinno to byc dla ciebie jak film o
amerykanskich gangsterach z lat 30. Ale tak nie jest i dlatego tak sie
wkurwiasz. Co chcesz pokazac na Zachodzie? ze masz okna z PCV? czy ze na
glownej ulicy polozyli kostke? Robienie sie na kogos czym sie nie jest jest
jeszcze bardziej zalosne niz pokazywnie prawdy.

Jak chcesz to napisz scenariusz o uczciwych policjantach lub politykach i
biznesmenach, moze kogos przkenasz. Tylko jakbedziesz to robil to nie zapomnij,
ze Polska jest na 64 miescu Transparency International pod wzgledem
najmniejszego roprzestrzenienia korupcji wyprzedzana przez prawie wszystkie
kraje europejskie, wiele afrykanskich, latynoamerykanskich i azjatyckich. Jest
to najgorsza pozycja od czasu kiedy sie publikuje tego rodzaju zestawienia.



Temat: - Sprzedam mieszkanie w Koszajcu - 65 mkw
- Sprzedam mieszkanie w Koszajcu - 65 mkw
MIESZKANIE (sprzedaż)

Miasto: Gmina Brwinów/ Koszajec
Ulica: Koszajec
Cena: 255 000 PLN
Cena za mkw.:3 923 PLN
Powierzchnia mieszkalna: 65 mkw.
Liczba pokoi:3
Piętro:2/2 (wysokość 250cm)
Winda: nie
Zsyp: nie
Telefon: tak - zostaje
Stan:do remontu
Forma własności:własn. - sp.
Rok budowy:1990

Kontakt: Grzegorz
Telefon: 691 443 445 po 17.00
Email: i.skiba@wp.pl

Słoneczne, trzypokojowe mieszkanie położone w zacisznej miejscowości
Koszajec między Brwinowem (2,5 km) i Pruszkowem (4 km). Blok
wybudowany z pustaka i cegły w 1990 roku. Mieszkanie jest rozkładowe
i wygodne, znajduje się na drugim piętrze w bloku dwupiętrowym.
Razkład: pokój 20 m, pokój 12 m z wyjściem na balkon, pokój 10 m.
Kuchnia widna 7 m, łazienka 4 m, osobne wc 2 m, hall. Do mieszkania
przynależy duża piwnica o powierzchni około 16 m, ładnie
zagospodarowany ogródek oraz garaż blaszak (możliwość zakupu). W
2008 roku zostały wymienione okna na PCV oraz grzejniki. Na
podłogach w pokojach i w hollu deska (modrzew/sosna), która wymaga
cyklinowania. W pozostałych pomieszczeniach terakota. Pokoje
wymagają jedynie odświeżenia zaś kuchnia remontu. Czynsz w wysokości
około 740 zł/m-c (łącznie z ogrzewaniem, wodą ciepłą i zimną,
śmieci). Ogrodzone osiedle z zamykaną bramą wjazdową. 200 m do
przystanku PKS: dojazd do Pruszkowa, Brwinowa i Błonia. Do szkoły
dzieci dowozi gimbu. SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA. POLECAM

rozkładowe, wygodne

Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcia mailem.



Temat: zimno w mieszkaniu - folie za kaloryfer
Rozwiązaniem problemu jest ocieplenie ścian i stropu , dopiero potem można
wymieniać okna na PCV lub drewniane koniecznie z szybą o wsp. 1,1.Uśmiałem się
z opinii "Lekarki" , jeśli ona tak leczy ludzi jak zna się na oknach to
pacjenci powinni stosować zasadę "ratuj się kto może" przed taką Lekarką.



Temat: Buduję dom - jakie okna???
Buduję dom - jakie okna???
Witam
Dopiero zaczęliśmy budowę domu i oto dzisiejszego wieczora naszła mnie myśl
jakie okna będą w domu. Czy kupować okna białe PCV które i tak za np. 10
zżółkną (a może są inne kolory niż białe) czy drewniane? Nie mamy jeszcze
wybranego koloru domu i dachówki więc wszystko da się dopasować (nie chodzi
mi o okna połaciowe bo te będą na pewno w ciemnej ramie).
Mam w bloku wymienione kilka lat temu białe PCV i widzę że coraz trudniej
domyć ramy.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? A może od razu powinnam założyć że za
10 lat i tak czeka mnie wymiana okien?
Pozdro




Temat: okna dwukolorowe o 30% droższe?
okna dwukolorowe o 30% droższe?
Planujemy zrobić w nowym domu okna dwukolorowe PCV ze szprosami
(złoty dąb/orzech) z profili VEKA. Firma produkująca okna wyceniła
je o 30% drożej niż okna jednokolorowe w kolorze dąb lub orzech. Nie
rozumiem, skąd taka różnica w cenie.



Temat: Stolarka PCV którego producenta wybrac?
Witam,
Jestem właśnie świerzo po przeprowadzce. Okna, drzwi / pcv /
wybrałem z firmy VIDOK. Zbierałem oferty z kilku rzeszowskich firm i
może cenowo okna z Vidoku były nieco droższe obsługa w salonie na
Hetmańskiej, termin realizacj / ja czekałem 2 tygodnie /, sam
montaż - ekipa przyjechała przed 8 rano. W ciągu godziny zebrali się
do roboty i na koniec dnia gdy wróciłem wszystkie okna i drzwi
zostały zamontowane. Po całym montażu nie było śladu po
robotnikach / żona się ucieszyła /. Co do gwarancji - 12 lat - to
mnie też zachęciło no i popytałem równiez wsród znajomych - głównie
polecali firmę VIDOK .... a i chciałem sprawdzić jak działa
serwis / drzwi mi delikatnie opadły / - serwisant był na drugi dzień
po telefonie i w ciągu 10 minut naprawił usterkę. Także podsumowując
polecam VIDOK - ja jestem bardzo zadowolony.
Poydrawiam



Temat: szukam tanich okien woj. Maz. Proszę o wycenę.
szukam tanich okien woj. Maz. Proszę o wycenę.
Witam mam spis okien, potrzebuję kosztorys.
Okna białe PCV ze szprosami białymi, raczej te tańsze.
60x60 4szt
90x90 1 szt
60x150 3 szt
150x150 5 szt
90x220 2 szt
i jedno nietypowe mogę przesłać jako załącznik na mail.



Temat: gdzie dostac wypelniacz do kolumn?
Gość portalu: pk napisał(a):

> Czy plastik, z którego robi się tani sprzęt (miniwieże np) czy telewizory też
> emituje świństwa, gdy się pali?

Yesssss, my preciousssssss...

Nie jest co co prawda PCV (a w kazdym razie zadko), ale te tworzywa sa
preparowane zabezpieczeniem powodujacym niepalnosc i samogasniecie. Sa to
najczesciej zwiazki bromu. Produkty spalenia takiego niepalnego tworzywa sa
rowniez zajadle, aczkolwiek nieco mniej od produktow PCV.

> Jeśli tak, oto kolejny argument za
> audiofilstwem ;))).

Rozczaruje Cie - Jesli nawet obudowa jest metalowa, w srodku jest dosc
potencjalnych treucicieli :-)

> Co prawda mnie i tak już nic nie uratuje - mam okna z
> PCV...

MOzesz zalozyc czujniki dymu...

POzdr.

I.




Temat: Czym doczyscic biale ramy w oknach PCV?
Czym doczyscic biale ramy w oknach PCV?
witam,
prosze o rade: czy wyczyscic biale ramy - okna plastikowe PCV. Otoz
niedawno co skonczylem remont mieszkania, w wyniku tych prac, na
ramach widac pewne zabrudzenia, ktore zwyklya woda, plynem nie da
sie usunac. A chcialbym aby byly biale? Czy doczyscic to jakims
mleczkiem czy czyms innym?
bede wdzieczny za inf.
pozdrawiam



Temat: Kupię kawalerkę
przypadek wszedłem na stronę www.alfamieszkania.pl
i takie oferty są :

Bródno ul. Rembielińska, 30 m2, IX/X p., loggia, kuchnia w prześwicie,
wymienione okna, gładzie gipsowe na ścianach, nowe instalacje, budynek
ocieplony, odnowiony, bdb punkt komunikacyjny, 188 tys.

30 Bródno 28 m2, ul. Wysockiego, VIII/X p., balkon, widna kuchnia, mieszkanie o
standardzie podstawowym: częściowo wymienione okna, podłogi: pcv, bez glazury,
terakoty, dobra lokalizacja, cena ofertowa 193 tys.

może się do nich zgłoś dokąd czas jest i mieszkania




Temat: sprzedam mieszkanie 2-pokojowe, bez pośredników
sprzedam mieszkanie 2-pokojowe, bez pośredników
Mieszkanie 2-pokojowe, spółdzielcze własnościowe, pow. 36 m2, na 1 piętrze w
10-piętrowym budynku z lat 80-tych, we Wrocławiu na Nowym Dworze. Blok
ocieplony. Mieszkanie bardzo słoneczne, duże okna od strony południowej,
jasna kuchnia. Okna nowe pcv z żaluzjami, duży balkon. W pokojach na ścianach
tapety, na podłodze mozaika parkietowa. W kuchni szafki w ciągu roboczym,
kuchenka gazowa, na ścianach kafle, na podłodze panele. Łazienka w
kilkuletnich kaflach. Telefon, Internet, media miejskie. Założone podzielniki
ciepła i liczniki wody. Do mieszkania przynależy piwnica. Dobra lokalizacja,
blisko węzeł komunikacyjny, szkoła, przychodnia, sklepy. Czynsz ok. 280zł/mc.
Mieszkanie do odświeżenia. Dostępne od zaraz. Cena: 270 tys. BEZ POŚREDNIKÓW!
Zdjęcia: www.pbase.com/jojo001/mieszkanie_&page=1

Kontakt: mieszkanie001(małpka)tlen.pl lub 662 40 81 160.



Temat: sprzedam 2 pokojowe ok. Kromera
sprzedam 2 pokojowe ok. Kromera
PIĘKNE 2-Pokojowe, ul.Toruńska (nie Dachbud, świetna komunikacja miejska,
2 duże pokoje (możliwość zamontowania kominka), duża kuchnia z oknem, łazienka
z oknem, wszystkie okna nowe (PCV), w pokojach i przedpokoju piękne deski
wszystkie okna na południe, przed oknami tylko ogródki działkowe, cisza, 100 m
od Odry i terenów rekreacyjnych
1-piętro, 2 piętrowy kameralny, ceglany budynek
wspólnota mieszkaniowa, księga wieczysta
cena 250 tys, (w tym 167 kredytu), proste formalności w banku
jestem właścicielem i proszę bez pośredników




Temat: jak uzyskać taki efekt
jak uzyskać taki efekt
W załączeniu stronka z domem którego charakter b. jest w moim guście - TEN Z
CZEROWONEJ CEGŁY, ale kompletnie nie wiem jak uzyskać taki efekt - co to za
okna (kolor, PCV czy drewno itp.) jak zrobić taką podbitkę co to za
materiały. Ogólnie proszę o rady. Dodam że buduję dom jest parterowy - dach
kopertowy zbudowany z ceramiki (pustak max, styropian, pustak na zenątrz),
jest b. czysto wybudowany, piękny ceglany kolor i nie będę tego przykrywać,
kominy - 2 szt. oraz słupek przy wejściu od frontu jest z klinkiru kolor,
piasek pustyni z czarną fugą. Dach na razie jest przykryty czarną papą ale
będzie grafitowym gontem. Właśnie zastanawiam się nad doborem kolorystyki
okien (najbardziej popularny złoty dąb, ale jak dla mnie za ciemny). Jakie
parapety zewnętrzne itp. Proszę o porady.
www.budowa.com.pl/news/news.asp?ID=161



Temat: Sprzedam 2 pokoje, 36 m2
Sprzedam 2 pokoje, 36 m2
Mieszkanie 2-pokojowe, spółdzielcze własnościowe, pow. 36 m2, na 1 piętrze w
10-piętrowym budynku z lat 80-tych, we Wrocławiu na Nowym Dworze. Blok
ocieplony. Mieszkanie bardzo słoneczne, duże okna od strony południowej,
jasna kuchnia. Okna nowe pcv z żaluzjami, duży balkon. W pokojach na ścianach
tapety, na podłodze mozaika parkietowa. W kuchni szafki w ciągu roboczym,
kuchenka gazowa, na ścianach kafle, na podłodze panele. Łazienka w
kilkuletnich kaflach. Telefon, Internet, media miejskie. Założone podzielniki
ciepła i liczniki wody. Do mieszkania przynależy piwnica. Dobra lokalizacja,
blisko węzeł komunikacyjny, szkoła, przychodnia, sklepy. Czynsz ok. 280zł/mc.
Mieszkanie do odświeżenia. Dostępne od zaraz. Cena: 270 tys. BEZ POŚREDNIKÓW!
Zdjęcia: www.pbase.com/jojo001/mieszkanie_&page=1

Kontakt: mieszkanie001(małpka)tlen.pl lub 662 40 81 160.




Temat: budowa domu USA i Polska
Jeep jest uprzedzony do Stanow.
Klimatyzacja jest standardem, regulowana jest termostatem. Pudlo w
oknie widzialam w bardzo starych domach/biednych dzielnicach.
Dom zwykle jest na fundamencie. Dom prefabrykowany jest posadzony na
fundamencie lub na plycie betonowej.
Okna to rzeczywiscie porazka. Nasze w mieszkaniu sa jednoszybowe i
zima mam wode po wewnetrznej stronie, nie wspomne o probach
uszczelniania zimnych podmuchow. Ale to dosc stare mieszkanie. W
sklepach mozna kupic okna dwuszybowe pcv za ok $200 (Lowe's).
Domy w naszej okolicy (200 000 mieszkancow miasto) kosztuja ok 100-
150 000 za maly domek w miescie, 300 + za 2000 + stop kwadratowych.
Sa to domy z okleina z cegly, obowiazkowo kilka lazienek i sypialni,
wbudowana kuchnia (meble na wymiar)z duza lodowka, zmywarka,
mlynkiem do mielenia odpadkow w zlewie itp.
Domy prefabrykowane sa zwykle oblozone sidingiem i dosc sredniej
jakosci. Cena za dom 1450 stop kw to ok 75 000 dolarow (sam dom, bez
dzialki).
Budowanie w technologii szkieletowej z plytami gipsowo kartonowymi
sprawia ze latwo jest przearanzowac pomieszczenia-zycze tego samego
w polskim domu...




Temat: pomóźcie kobiecie bez wyobraźni
Może zrobisz jakieś zdjęcia, przede wszystkim pokoju i tej meblościanki? Wtedy
najlepiej zajdź z tym tematem na dział "wnętrza mieszkań", tam na pewno Ci
pomogą!:-)

A tak sobie myślę, że skoro zmieniasz wszystkie inne elementy (wypoczynek,
dodatki), to czy nie lepiej byłoby tą kwotę pieniędzy podzielić tak, by
starczyło jeszcze na coś w zamian tej meblościanki? Ale to tylko
"takiesobiemyślenie" więc się nie gniewaj na taką sugestię :-) Może ta
meblościanka ma zostać ze względów innych niż materialne?

Zaproponowane przez Ciebie kolory są całkiem fajne, myślę, że duety czerwieni z
ecru lub szarością ładnie by ze sobą współgrały.
Tylko znów wszystko rozbija się o to jak wygląda Twój pokój. Od jakiej jest
strony, ile ma okien, drzwi, itp. Co chcesz w nim zrobić, a więc czy malujesz,
tapetujesz ściany, a podłogi? Parkiet, panele, deski, wykładzina, czy coś
innego? A okna? Zwykłe pcv białe czy inne? Lubisz mieć firanki czy nic ma Ci tam
nie majtać? :-)

Myślę, że jeśli zależy Ci na poradzie, inspiracji to najlepiej pstryknij kilka
fotek, dorzuć do tego szczegółowy opis pokoju, pokaż na wnętrzach i czekaj na
konstruktywne odpowiedzi :-)

Powodzenia!



Temat: Sprzedam mieszkanie we Wrocławiu
asiakc5 napisała:

> Sprzedam mieszkanie 3-pokojowe z balkonem w bloku z 2004r. na
> Żernikach ul. Objazdowa. Forma własności: spół.-włas. Mieszkanie o
> pow. całkowitej 57mkw, natomiast użytkowej 46mkw. Umeblowany aneks
> kuchenny połączony z dużym pokojem. Łazienka z oknem, wanną
narożną
> i WC. Okna nowe PCV, na podłogach panele oraz kafle. Ogrzewanie:
> piec gazowy dwufunkcyjny. Do mieszkania przynależy komórka
> lokatorska o pow. ok 3mkw. Zabezpieczenia: domofon, zamek Gerda z
> alarmem, w mieszkaniu alarm. Udogodnienia: telefon, internet, TV
> kablowa. Czynsz wynosi ok 200zł i zawiera wodę, PZU oraz fundusz
> remontowy. Okolica spokojna i cicha. W pobliżu autobusy, park,
> poczta, szkoła
w jakiej cenie jest mieszkanie??????



Temat: jaka moc grzejnika w łazience PILNE!!!
jaka moc grzejnika w łazience PILNE!!!
Chcę zakupić grzejnik rurkowy ( tzw. ręcznikowiec )do łazienki. Dom
jednorodzinny , stan surowy po tynkach itp. Mam problem, gdyż na promocji
jest grzejnik o wym. 53 cm x 90 cm ( wysokość ) i moc chyba 730. Łazienka
jest z oknem ( okna nowe PCV ), ogrzewanie gazowe ( piec gazowy znajduje się
w łazience ). Co jeszcze !? Acha ! Powierzchnia łazienki to : podłoga : 8,33
m2, a ścian 7,44 m2. Tem grzejnik , który mi się podoba jest jak już
wspomniałam na promocji po 199 zł. Jeżeli okaże się, że ta moc jest za małą
będę zmuszona zapłacić około 450 zł. za grzejnik większej mocy.
Czekam na dobre rady - najlejpiej fachowców!!! Dzięki.



Temat: palac w kraju za jedyne 125 tys zlotych !!
to trzeba cytowac! opis techniczny do remontu:
DOM ODDALONY DO 50 km OD WROCŁAWIA, 40 OD OPOLA
OKOLICA ZIELONA DUŻO LASÓW
Dom posiada:
- nowe tynki wewnetrzne,
- tynk gipsowy w dwoch pokojach,
- nowe drzwi wewn i zewne,
- co węglowe miedziane (rury ciagniete podłogą),
- nowe kaloryfery,
- okna nowe PCV (nie obrobione),
- woda z wodociągu + własna studnia,
- szambo (rok po modernizacji, posiada atesty),
- duże podwórze,
- nowe wylewki z izolacją(syropian +folia),
- pokoje: 16+16+20+14+60m2+garderobe+WC+łazienka.
-dach reperowany
-komin murowany
WAŻNE:Dom remontowany był solidnie z przeznaczeniem mieszkalnym dla właściciela.
Do zrobienia elewacja zewnetrzna
Okolica bardzo ładna, szkoła, sklepy, kawiarnia, ok 500 mieszkańców, las 200m,
stawy i stadnina końska 1,5 km, sąsiedzi - mili ludzie
Sprzeda właściciel
mozna zobaczyć dom po wcześniejszym ustaleniu tel.

Podobne ogłoszenia >>
Proszę czekać ...

Uzyskaj więcej informacji >>

Kontakt
nazwa Iwona Krzywda

► Krzywda...

Panowie wybieraja Panie, Panow wybiera policja...Z szaconkiem, bo sie skonczy zle!



Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 201 postów • 1, 2
Powered by wordpress | Theme: simpletex